Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Zlodějský Vodafone
Celkem 6 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Zlodějský Vodafone
ID vlákna: | 168 | Založeno: | |||
Autor: | nas*any obcan | ||||
Zobrazeno: | 32161x | Příspěvků: | 6x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Vaclav info ![]() ![]() 24. Červenec. 12 (Út) - 23:51 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2838 |
Re: Opakující se neoprávněné účtování Bohuzel je to pravda. Od září 2011 máme ve firmě 9, nebo 10 dobropisů. A nejde o malé částky, i přes 8.000 Kč za měsíc. Samé chyby ve vyúčtování Tu se zapomenou u tarifu odečíst volné minuty, jinde se účtuje volání v rámci firmy, které mělo bát zdarma v plné palbě přes 6 Kč za minutu, účtují se zrušené služby, nebo prostě některé služby nejdou zrušit i přes x telefonátů. Tu a tam nám přijde SMS o vyúčtování zcela cizího čísla a celých zákaznických účtů a operátor si stím neví rady a tak nabádá, abychom si takových zpráv nevšímali. Poslední reklamaci nebyli schopni vyřešit za 4 měsíce, neustále ztráceli záznamy o reklamacích, nedokázali dohledat telefonáty v té záležitosti, po 2 měsících si vyžadovali dalších 30 dnů na prošetření a po dalších 2 měsících nevěděli o tom, že se něco reklamuje. Operátorovi na lince ujedou nervy a řekne \\\"vy chcete pořád něco reklamovat\\\". Nakonec jsem podal žalobu k ČTÚ a světe div se, Vodafone vyřídil vleklou reklamaci za 5!!! dnů. A to vč. doručení zprávy poštou. Najednou to šlo. Aby toho nebylo málo, v posledním čase, cca 1 - 1,5 měsíce se silně zhoršil signál Až tak, že na zapnutý mobil se není možné dovolat. Už to ale neřeším. Zákazníkem Vodafonu jsem byl 11 let a přecházíme komplet s celou firmou k O2. |