Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Ukončení smlouvy - zrušení čísla
Celkem 55 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla
ID vlákna: | 150 | Založeno: | |||
Autor: | Tomáš Havlas | ||||
Zobrazeno: | 232050x | Příspěvků: | 55x | ||
Hodnocení: | 1.1 [ 472x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Kamila   16. Srpen. 11 (Út) - 11:54 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2407 |
Re: I já se přidám s problémem s Vodafone. Chtěla jsem zrušit tarif i s celým číslem. Volala jsem třikrát na zákaznickou linku s tím, že to chci zrušit. Vždy mi bylo řečeno, že mě musí přepojit na jiné oddělení, bla bla, že mi zavolají zpět, dají na to urgenci atp. Samozřejmě nikdo nikdy nevolal. Poté jsem měla štěstí, dovolala jsem schopnější operátorce a ta do jejich systému zadala požadavek na zrušení. Přišla mi od nich i sms o potvrzení, že to bude do 15 dne měsíce zrušeno. Ok. Tedy čekám, 15 nic, 16 mi stále jde ono číslo, po přihlášení do samoobsluhy vidím, že nic zrušeno není, že mi za se naběhl další měsíc! Svině. Volám operátorovi a ten opět bla bla, emůžu s tím nic dělat, to jiné oddělení, zavolají vám. To se opakuje pořád dokola. |