Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Ukončení smlouvy - zrušení čísla
Celkem 55 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Ukončení smlouvy - zrušení čísla
ID vlákna: | 150 | Založeno: | |||
Autor: | Tomáš Havlas | ||||
Zobrazeno: | 231771x | Příspěvků: | 55x | ||
Hodnocení: | 1.1 [ 472x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tomáš Havlas thavlsezamcz 27. Květen. 11 (Pá) - 09:43 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2268 |
Chtěl bych se spíše optat na problém, který mě vznikl v souvislosti s pořízením nového čísla. Z nějakého důvodu jsem se rozhodl využít nabídky na dotovaný telefon a zároveň jsem si vybral nové číslo. Staré číslo jsem požádal zrušit. Na stánku vše v souvislosti s novým číslem vyřídili k mé spokojenosti, ale v souvislosti se zrušením starého čísla jsem se pouze dozvěděl, že mohou zadat požadavek do sytému a musím čekat až mi někdo z Vodaf. zavolá a ukončí předešlou smlouvu. Podotýkám, že na starém čísle nemám žádný závazek apod. Toto proběhlo před cca 14 dny a doposud nikdo nevolal. Nebaví mě vláčet dva telefony a čekat. Několikrát jsem volal na linku Vodaf. a vždy se dozvěděl, že požadavek je zadán a že si musím počkat na telefonát. Nechce se mi věřit, že lze smluvní vztah vypovědět pouze tak, že mě někdo možná zavolá. Domnívám se, že v samoobsluze nemají žádný formulář na tento požadavek záměrně, aby to bylo jen na "per huba" a natahují to na několik období. Má někdo typ jak postupovat? Dík. |