Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Pokuta 300,- a zase znovu 300,- Kč
Celkem 31 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Pokuta 300,- a zase znovu 300,- Kč
ID vlákna: | 138 | Založeno: | |||
Autor: | Daša | ||||
Zobrazeno: | 124730x | Příspěvků: | 31x | ||
Hodnocení: | 3.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Orel005 Orel005seznamcz 1. Červenec. 11 (Pá) - 13:40 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2330 |
Vodafone = nejhorsi pristup Mam Vodafone nekolik let a to co predvadi posledni rok je neskutecna drzost. Na telefonu pri spojovani na operatora, neni vubec zadny problem cekat i 1 hodinu. To chci zduraznit, ze to neni ze se mi to stalo 1x, nebo 2x, tuhle zkusenost mam cca 1z3 spojeni na jejich linku. Samoobsluha ? Podle slov samotnych operatoru, je treba chytry prehled totalne hloupej prehled. Absolutne nic tam nefunguje a kdyz ano, tak chybne. Pokud tam chcete neco zjistit, nebo zmenit, vyhradte si svuj cas alespon na 20 minut, protoze rychlost samoobsluhy je, jakoby jste meli vytaceny modem s rychlosti max 64kb/s. Mate nejaky tarif a myslite si, ze kdyz uz platite x stovek mesicne, ktere Vam maji zarucit volani treba za 3.5,- Kc / minuta ? Haha, zapomente na to, v takovem pripade zjistite na konci zuctovaciho obdobi, ze Vam sice krasne odecetli a nauctovali penize za vybrany tarif, jenze jeho sluzby jste nevyuzivali a tudiz jste za minutu platili 6.5,- Kc / minuta. Nezbyva Vam tedy nic jineho, nez NEKOLIKRAT volat na linka pece o zakazniky, hodinu cekat na telefonu a potom zdlooooouhave vysvetlovat Vas problem. Pravdepodobnost, ze Vam operator rekne, ze se omlouva ale ze maji momentalne chybu v systemu, nebo jim neco nejde je tak 90% ( hovorim ze svych zkusenosti, protoze za posledni 12 mesicu jsem jim tam volal nejmin 10x do mesice ). Kdyz Vam sdeli, ze maji chybu, domluvi se ze Vam zavolaji az to pujde. A timto jste svoje trapeni jenom prodlouzili, protoze oni se neozvou a budete muset volat znovu a znovu vsechno vysvetlovat. Neni vubec problem, ze to takhle budete opakovat i 6x ( viz. moje zkusenosti ). Nemam potrebu zde mlzit a rikat nepravdive informace, ale stejne problemy maji i moji blizci pouze u spolecnosti Vodafone a.s. . Takze jestli se nekdo rozmyslite jestli prestoupit, nebo vyuzivat sluzeb VODAFONE, prectete si tyto prispevky, zeptejte se svych kamaradu a na zaklade techto faktu si udelejte obrazek. VODAFONE uz NIKDY !!!! Pokud mate dobijeci kartu tak tam mozna tyto problemy clovek neresi, to same plati pokud jste firma, tak tam si to nedovoli, ale pokud jste obycejny zakaznik a chcete mit nejaky tarif, tak se pripravte na opravdove INFERNO - Peklo. |