Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno OpenCall - virtuální operátor ( zkušenosti )
Celkem 10 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » OpenCall - virtuální operátor ( zkušenosti )
ID vlákna: | 233 | Založeno: | |||
Autor: | Věra Krásná | ||||
Zobrazeno: | 34183x | Příspěvků: | 10x | ||
Hodnocení: | 3.8 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Ostravák   4. Březen. 15 (St) - 00:31 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3995 |
Re: Ceny volání v rámci sítě jsou výborné, včetně volání do jiných sítí včetně volání na Slovensko, do Polska, Rakouska a do Německa. Cena pořízení je také v pořádku. Program Doporučte a získejte, který byl dříve u tehdejšího Oskara je také zajímavý. Pozitivně hodnotím, že pokud vyprší kredit po 6 měsících, ale kartu dobijete do 6 měsíců, tak o propadlý kredit nepřijdeme. Negativně hodnotím provozní měsíční plnění ve výši 25,-Kč, kdy si operátor účtuje něco navíc, v tomto případě by měl slevnit volání, když si nabiju 200,-Kč, tak OK, ale proč poplatek za polatek? OK, beru, že dopočtou, když neprovolám/sms/data 25,-Kč, ale poplatek mě tam vadí. Kdo to určuje? DH Telecom nebo Vodafone? |