Č. |
Přispívající |
Zpráva (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější) |
1. |
Ladin
6. Prosinec. 11 (Út) - 23:35
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2567
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Kdo pochybyl? Mám dotaz na tento případ:
Koupil jsem MT u společnosti prodávájící zánovní mobilní telefony. Telefon má ještě rok platnou záruku u jednoho českého operátora. Jak to tak bývá, telefon začal vykazovat HW chybu displeje a proto jsem ho odnesl operátorovi k reklamaci. Do reklamace byl v pořádku přijat (po předložení záručního listu) ale reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dní. Operátor mi pochopitelně nabídl možnost odstoupení od smlouvy. Problém nastává v tom, že MT byl prodán kdysi jinému zákazníkovi a nyní operátor vyžaduje tohoto zákazníka jako účastníka řízení o odstoupení od smlouvy což je nesmysl. Podotknu že jsem neměl a nemám zájem o peníze ale o výměnu telefonu.
Kdo pochybyl?
a) společnost která mi prodala telefon a i na prodejním dokladu je uvedeno \"S platnou zárukou dle oficiálního záručního listu\"
b) operátor který má ve svých podmínkách uvedeno že osoba oprávněná k podání reklamace je ta která předloží kupní doklad nebo záruční list a reklamaci přijal ale nebyl schopen řádně vyřídit a ani neví kde je nyní MT
správná odpověď je b ale stále si to nechtějí připustit a nezbývá než vše řešit soudní cestou.
|
|
2. |
Honza
7. Prosinec. 11 (St) - 12:02
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2568
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Kdo pochybyl?      - Reakce na příspěvek č. 1 Zapelkitá otázka. Dle zákona má nárok na vrácení pouze majitel při předložení kupního dokladu. ( je to z důvodu aby někdo kdo telefon našel nepožadoval neoprávněně peníze zpátky ).
smluvní podmínky však toto upravují a tak je pravda na obou stranách.
Určitě lze změnit majitele při předložení OP a faktury.
Tohle dle zákona lze. Jen je otázkou zda-li toto bude operátor tolerovat |
3. |
Ladin
7. Prosinec. 11 (St) - 16:35
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2569
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: Kdo pochybyl?      - Reakce na příspěvek č. 2 Článek IV.
Právo uplatnit reklamaci, způsob a místo jejího uplatnění:
1.Osoby oprávněné k uplatnění reklamace:
Reklamaci zboží zakoupeného u Vodafonu může uplatnit ten, kdo prokáže, že je oprávněný k podání reklamace, a to zejména dokladem o koupi reklamovaného zboží a/nebo záručním listem v případě, že byl vydán. |