FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken Vodafone
Celkem 3 příspěvků. Přidat nový příspěvek

Vodafone » Kdo pochybyl?

ID vlákna: 173   Založeno: 7. Prosinec. 11 (St) - 16:35 
Autor: Ladin  
Zobrazeno: 27995x    Příspěvků: 3x 
Hodnocení:   [   ]  
Vlákno sleduje: 0 lidí    Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Ladin
6. Prosinec. 11 (Út) - 23:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2567
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Kdo pochybyl?
Mám dotaz na tento případ:

Koupil jsem MT u společnosti prodávájící zánovní mobilní telefony. Telefon má ještě rok platnou záruku u jednoho českého operátora. Jak to tak bývá, telefon začal vykazovat HW chybu displeje a proto jsem ho odnesl operátorovi k reklamaci. Do reklamace byl v pořádku přijat (po předložení záručního listu) ale reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dní. Operátor mi pochopitelně nabídl možnost odstoupení od smlouvy. Problém nastává v tom, že MT byl prodán kdysi jinému zákazníkovi a nyní operátor vyžaduje tohoto zákazníka jako účastníka řízení o odstoupení od smlouvy což je nesmysl. Podotknu že jsem neměl a nemám zájem o peníze ale o výměnu telefonu.

Kdo pochybyl?

a) společnost která mi prodala telefon a i na prodejním dokladu je uvedeno \"S platnou zárukou dle oficiálního záručního listu\"

b) operátor který má ve svých podmínkách uvedeno že osoba oprávněná k podání reklamace je ta která předloží kupní doklad nebo záruční list a reklamaci přijal ale nebyl schopen řádně vyřídit a ani neví kde je nyní MT

správná odpověď je b ale stále si to nechtějí připustit a nezbývá než vše řešit soudní cestou.

2. Honza
7. Prosinec. 11 (St) - 12:02
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2568
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Kdo pochybyl?      - Reakce na příspěvek č. 1
Zapelkitá otázka. Dle zákona má nárok na vrácení pouze majitel při předložení kupního dokladu. ( je to z důvodu aby někdo kdo telefon našel nepožadoval neoprávněně peníze zpátky ).

smluvní podmínky však toto upravují a tak je pravda na obou stranách.
Určitě lze změnit majitele při předložení OP a faktury.
Tohle dle zákona lze. Jen je otázkou zda-li toto bude operátor tolerovat
3. Ladin
7. Prosinec. 11 (St) - 16:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2569
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: Kdo pochybyl?      - Reakce na příspěvek č. 2
Článek IV.

Právo uplatnit reklamaci, způsob a místo jejího uplatnění:
1.Osoby oprávněné k uplatnění reklamace:
Reklamaci zboží zakoupeného u Vodafonu může uplatnit ten, kdo prokáže, že je oprávněný k podání reklamace, a to zejména dokladem o koupi reklamovaného zboží a/nebo záručním listem v případě, že byl vydán.

TOPlist TOPlist