Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno ZTRACENÝ PUK A PUK2
Celkem 200 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » ZTRACENÝ PUK A PUK2
ID vlákna: | 111 | Založeno: | |||
Autor: | Kubík | ||||
Zobrazeno: | 943372x | Příspěvků: | 200x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 24x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Poky pokyvolnycz 3. Srpen. 15 (Po) - 12:36 ID příspěvku na Operátoři.cz: 5130 |
Re: Re: ZTRACENÝ PUK A PUK2 Dobrý den, Františku, zajděte se SIM na jakoukoliv značkovou prodejnu O2. Sdělte co se přihodilo. Jen to bude trochu s otázkami. Asi se Vás zeptají jaké by mohlo být číslo na SIM kartě. Zda se jedná o předplacenou kartu nebo paušál. Jaký máte kredit nebo na kolik bylo vystavené poslední vyúčtování. Když to bude paušál bude to jednodužší. Počítejte, že duplikát SIM budete muset uhradit. |