Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno ZTRACENÝ PUK A PUK2
Celkem 200 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » ZTRACENÝ PUK A PUK2
ID vlákna: | 111 | Založeno: | |||
Autor: | Kubík | ||||
Zobrazeno: | 955060x | Příspěvků: | 200x | ||
Hodnocení: | 2.0 [ 24x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Lenka palenikovalenkaseznamcz 6. Listopad. 14 (Čt) - 23:38 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3733 |
prosím o zjištění PUK nebo PUKU 2 Dobrý den, ani jsem nečekala, že najdu odkaz na tak potřebnou diskuzi. Také mám problém. Poraďte mi prosim. Tel.číslo 776796509 mám už tisíc let, ale udělala jsem zřejmě chybu, nechala jsem své číslo navést na firemní paušál (mého bývalého přítele) a teď to vypadá, že mám po číslo. Chtěla jsem zrušit paušál a vzít si číslo zpět, ale operátor po mě chce heslo do samoobsluhy, které neznám. Neznám ani pUKY ani jiné hesla. Ani u sebe už nemám svoji simkartu. Mohu však prokázat, že číslo jsem užívala několik let já. Ze smluv, obchodní klienti atd. Je tady někdo, kdo mi prosím poradí? Děkuji! Prosím na e-mail. |