Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
Celkem 185 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
ID vlákna: | 119 | Založeno: | |||
Autor: | gabi | ||||
Zobrazeno: | 699367x | Příspěvků: | 185x | ||
Hodnocení: | 2.8 [ 42x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Rozhořčená nikdytmobilecz 9. Červenec. 15 (Čt) - 14:24 ID příspěvku na Operátoři.cz: 5051 |
T-mobile nejhorší zkušenosti NIKDY jsem se nesetkala s tak drzým chováním k zákazníkům, jako v T-mobilu. Budete-li vybírat, který operátor je nejlepší, můžete vzít v potaz i mé osobní zkušenosti. Třeba se nenapálíte tolik, jako já. Problémy, které dělá T-mobile s reklamacemi nefunkčních telefonů jsou pouhý začátek. Při reklamaci mi byl na pobočce zaúčtován vratný POPLATEK 1000 nebo 2000 korun, za který mi byl zapůjčen náhradní telefon (o 12 000 LEVNĚJŠÍ a mým pracovním potřebám zcela nevyhovující). PROČ dávám mobil v hodnotě 17, dostanu 5 a dám zálohu 2? Neměl by mi T-mobile dát zálohu 12? Logika věci mi zůstává cizí, ale budiž. Při požádání o rámeček na SIM, která formátově zapůjčenému telefonu nevyhovovala jsem byla odkázána do jiné prodejny, kde si rámeček můžu KOUPIT. Samozřejmě nemusím říkat, že reklamace nebyla uznána. O několik dní později telefon opět vykazoval původní vady, které jsem tedy zaznamenala na video a s vědomím T-mobile jsem je v dobré víře zaslala i společnosti Arvato, která pro T-mobile některé reklamace řeší. Reklamace byla opět zamítnuta, společnost na email nereagovala. Mobil jsem si tedy vyzvedla a za pár dní opět dala reklamovat, tentokráte rozhodnutá jít případně ke znalci. Po dalším bombardování důkazem o vadě byla na třetí pokus reklamace vyřízena. Jedna reklamace telefonu u T-mobile mne tedy stála ŠEST návštěv pobočky a tři měsíce bez telefonu. Chování, se kterým jsem se během posledních let setkala u NĚKTERÝCH pracovníků poboček (kteří mají BONUSY, vlastně pokaždé, když někoho pod...) v řešení situací, které se netýkají založení nové smlouvy bylo drzé až OHAVNÉ. Při sebemenším náznaku konfliktu dojde k přehazování kompetencí mezi centrálou a jednotlivými pobočkami, kde většina zaměstnanců, jak sami tvrdí, pracuje 2 týdny (většinou aby popřeli svoji NEKOMPETENTNOST a částečnou NESCHOPNOST) a dokonce na mne byl zvýšen hlas. Když jsem chtěla jít další záležitost řešit osobně na centrálu (v Tescu také neřeším zásobování s paní u pultu s lahůdkami, že), bylo mi po několikanásobném přehazování kompetencí z pobočky, centrály a servisu a zpět sděleno, že se se mnou vlastně nikdo bavit nebude. T-mobile ví, že bránit proti jejích hyenistickým praktikám se lze pouze soudní cestou, na což nemá většina lidí čas, prostředky nebo energii. Za mne HNUS |