Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
Celkem 185 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » zkušenost s t mobile.už nikdy více tuto firmu!
ID vlákna: | 119 | Založeno: | |||
Autor: | gabi | ||||
Zobrazeno: | 700158x | Příspěvků: | 185x | ||
Hodnocení: | 2.8 [ 42x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Evina   26. Listopad. 10 (Pá) - 15:04 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2082 |
T-Mobile - hodně problémů Já mám s T.mobilem jen špatné zkušenosti. Jako spokojený klient vodafonu jsem se nechala nalákat tarifem BAV SE a jeho roamingovým balíčkem Cestovatel, protože v rámci pracovních povinností jezdím po celé Evropě. Pán, se kterým jsem sepisovala smlouvu mi totiž řekl, že zaplatím 30Kč AKTIVAČNÍ poplatek a pak už vesele přijímám všechny hovory v zahraničí zdarma. Jaké bylo překvapení po dojití první faktury! Aktivační poplatek totiž byl ve skutečnosti SPOJOVACÍ, tudíž platíte 30Kč u každého hovoru a moje faktura se tak vyšplhala na závratnou částku. Dnes už je to známá věc, ale tenkrát to byla novinka. No, moje chyba, že jsem se o to víc nezajímala předem. každopádně už tehdy jsem litovala, že jsem se nechala načapat a těšila se na vypršení 2 leté smlouvy. Další nepříjemnost tu už popisovali i jiní. Bez mého vědomí mi prodloužili smlouvu o jeden rok. Ani SMS, ani mail, dopis atp.Ve smlouvě jsem měla napsáno, že po uplynutí platnosti smlouvy bude smlouva platit na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou. Během trvání smlouvy se ovšem změnila pravidla a ve smlouvě jsem podepsala, že pokud nepodám odvolání proti novým pravidlům do určité doby, souhlasím s novým řádem. Na pobočce mi řekli, že tato změna byla k nahlédnutí na všech pobočkách a na internetových stránkách, Jelikož nepatřím k těm, co prohledávají internetové stránky T-Mobilu každý týden, jestli náhodou nedošlo ke změně stanov, tuto dobu k odvolání jsem samozřejmě propásla a souhlasila s novými regulemi a smlouva mi mohla být bez mého vědomí automaticky prodloužena o další rok. Tehdy mě to opravdu dožralo. Ale to není všechno. Výpověď po roce jsem úspěšně podala, smlouva byla ukončena. Zde přiznávám, že jsem udělala chybu a zapomněla zaplatit poslední fakturu na 228Kč v řádném termínu. Zvyklá od Vodafonu na upomínky jsem prostě zapomněla zaplatit. T-Mobile místo, aby poslal obyčejnou upomínku, předal moje údaje společnosti Business for Business, jež mi po několika měsících poslala výhružný dopis, že pokud nezaplatím dlužnou částku, dají mě k soudu. Částku jsem samozřejmě ihned uhradila. To ovšem zřejmě nestačilo opět po několika měsících jsem se při zažádání o hypotéku dozvěděla, že mě dali do databáze dlužníků SOLUS, odkud budu vymazána až po třech letech a to i přesto, že jsem částku uhradila ihned potom, co se mi připomněli. Můžete říci, že jsem se měla lépe informovat a řádně platit pohledávky. A máte pravdu. Ale člověk je tvor omylný a T-Mobile toho řádně zneužívá a jeho přístup k zákazníkovi je možná v mezích zákona, ale vymiká se jakýmkoli etickým normám. Takže z toho vylývá jen to, že pokud jste naprosto neomylní, možná budete se službami t-Mobilu spokojeni. Jinak za jakékoli zaváhání řádně zaplatíte jako v pravé divočnině. |