Č. |
Přispívající |
Zpráva (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější) |
1. |
eyelash
7. Prosinec. 10 (Út) - 19:38
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2090
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Vážení,
společnost T-mobile nám rafinovaně prodala něco, co jsme vůbec nechtěli a za co teď máme 2 roky platit bez možnosti ukončení smluvního vztahu. Pokud nechcete dopadnout podobně, čtěte pozorně text níže.
Určitě uděláte dobrý skutek, pokud upozorníte i své kamarády a známé.
Jak se nechat podvést společností T-mobile:
1) Zaměstnanec společnosti T-mobile Vám po telefonu nabídne nadstandardní tarifní podmínky – v našem případě např. 100 volných minut zdarma měsíčně k základnímu tarifu T30 při dvouletém smluvním závazku
2) Na Váš mobilní telefon následně dorazí SMS, která stroze říká, že smlouva vznikla a první telefonát uskutečněný po jejím přijetí znamená potvrzení smlouvy na 2 roky
3) Za 4-6 týdnů pak dorazí vyúčtování a vy zjistíte, že máte na krku pouze základní tarif, žádných např. 100 volných minut zdarma ... úplně něco jiného než jste si dohodnuli, tedy pěkně drahou službu
4) Reklamujete telefonicky, pak písemně, společnost T-mobile jednoznačně volí v průběhu řízení zdržovací taktiku, po uplynutí nejdelších možných lhůt výsledek zní:
- neexistuje důkaz o přiznání podmínek – T mobile nearchivuje (? ) nechce zveřejnit záznam telefonického hovoru
- vznik smlouvy potvrzuje SMS zpráva a 1. realizovaný telefonický hovor po jejím přijetí
- smlouvu nelze v průběhu 2 letého období vypovědět
- pokud byste chtěli řešit tak, že nezaplatíte a budete rozporovat fakturaci, jediné čeho dosáhnete je zápis dluhu do mezibankovních registrů
Mají to moc hezky vymyšlené. Nenechte se podvést!
|
|
2. |
Karla Šinclová
16. Prosinec. 10 (Čt) - 16:02
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2098
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: ...podvedená..      - Reakce na příspěvek č. 1 Stalo se mi to samé!!Jsem z toho nešťastná,nevím jak z tohoto bludného kruhu ven!!!Prosím o radu!!!Jsem delší dobu ve finanční tísni,mobil nepoužívám,nemám ani na kredit,nezaplatila jsem 2x v den splatnosti,přišla mi upomínka na 1000kč+platba za měs.paušál,zaplatila jsem,další měsíc jsem opět nezaplatila v den splatnosti,ale později-opět upomínka a 1000kč pokuta+paušál,neprovolala jsem nic,mobil mi zablokovali,až vše zaplatím.Takže nevolám,ale paušál+1000kč pokutu mi doručují.Koupila jsem si kredit za 200kč,abych se s T-Mobilem mohla domluvit,hovory mi neberou,na koho se mám obrátit?V prodejně T-Mobile nevědí,smlouva nelze zrušit,takže mě bude narůstat dluh za každý měsíc-upomínka+paušál,nebudu volat....TO JE LICHVA OD T-MOBILE!!!!!Co mám dělat??? |
3. |
MILOSLAVA JANČOVÁ
16. Prosinec. 10 (Čt) - 23:43
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2102
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: ...podvedená..      - Reakce na příspěvek č. 2 JÁ ŘEŠÍM NĚCO PODOBNÉHO. DALA JSEM PŘÍKAZ K PLATBĚ, ALE TA SE MI STÁLE VRACELA ZPĚT- JAKO BY T-MOBILEM ODMÍTANÁ, AŽ JSEM BYLA PO SPLATNOSTI, TAK MĚ ODPOJILI , NEMOHLA JSEM VOLAT,PENÍZE JSEM TEDY VLOŽILA PŘÍMO NA ÚČET T-MOBILU V KB ZA POPLATEK 70,- !!! DALŠÍ VYÚČTOVÁNÍ PŘINESLO I POKUTU ZA PLATBU V PRODLENÍ 1.150,- !!! TO SE MI ZDÁ HODNĚ NEFÉÉÉÉR !!! JM |
4. |
Jan
28. Prosinec. 10 (Út) - 21:09
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2109
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Pozor při uzavírání smlouvy...VŽDY ROZHODUJE ZÁKAZNÍK !      - Reakce na příspěvek č. 1 Taky jsem uzavíral smlouvu při telefonickém jednání s operátorem...je to zajímavé že smlouva se uzavírá jen per huba - vlastně ústně po telefonu !
Dopadlo to dobře - ale - zrušení příplatkových služeb (uvítací melodie) jsem urgoval 2x a potom jsem trval na písemné komunikaci.Takže mám už rok a půl tarif T 30+100 volných minut měsíčně.
Doporučuju všem na začátku si zjistit a pečlivě poznamenat jméno zaměstnance který s vámi mluví - je to důležité - víte kdo vám co nabízel a potom se kdykoliv můžete odkázat na jméno člověka který vám nabízel služby...atd.
Já si také poznamenám datum a co jsme řešili - opět je to důležité pro vaši pozdější reakci ev. reklamaci.
Po dohadování, při kterém jsem se jasně vyjádřil že zvažuju odchod ke konkurenci, mi potom sami volali a začali nabízet - nenechte se oblbnout - operátorům dnes záleží na jediné věci - udržet klienta který platí (tarifní zákazník) a přimět klienta aby uzavřel smlouvu...a potom platil...že !
Všechny kroky jsem si nechal potvrdit - potvrzovací sms od operátora - tarif - sms, potom počátek smluvního vztahu-sms , potom 100 volných minut měsíčně na dobu 24 měsíců-opět potvrzovací sms !
Teprve potom víte na čem jste, a pokud chcete odstoupit od smlouvy je potřeba to stihnout do 14 dnůa nejlépe dvěma způsoby - poštou a mailem !
To totiž těžko někdo může zpochybnit.
A pamatujte si - VŽDY ROZHODUJE ZÁKAZNÍK !!!
A zase ALE MUSÍ VĚDET CO CHCE A MUSÍ BÝT V OBRAZE !!!
Pokud neví v obraze...potom se diví...
|
5. |
miluse babkova
15. Únor. 11 (Út) - 09:34
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2146
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
taky uz me cely t-mobile sere.vsechno zastarale,kdyz volam,tak nic nevi,sluzby nic moc a poplatky uplne nejvyssi.nejhorsi mobilni operator.Miluse |
6. |
pepe
4. Březen. 11 (Pá) - 10:25
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2164
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
nechápu za co?platit? Dobrý den také mám zkušenosti ale stím to jsem se doopravdy nesetkala , bylo by to na dlouho .také jsem uhradila o pár dnu platbu blokli mi mobil zaplatila jsem 1000kč znovu zapojení +jasně hovory k tomu .x let používám mobil řekla jsem že ho zruším bylo mi řečeno jistě ale nadále mi chodili složenky za 570kč .samozřejmě jsem je hradila a hradím dál.ted mi přišlo zaplatit za služby které vubec nepoužívám za stahování dat přes mob.pálka 3.400kč .a operátor mi řekl den a hod.-- 1den hod a 2 den pul hodiny.večer zajímavé je to že v té době jsem byla v práci a doma nikdo nebyl.a vubec internet na mobilu nepoužívám a naco by mi byli data? Ještě druhá věc jak mužou uzavřít smlouvu na 7 kluka?zaplatila jsem exekuci 5.000.Pozor nejsem bohatá jsem mamina 3 malích dětí .Pomuže mi někdo nechci paušál !!!!!!!!mám jim napsat osobně že ho nechci nebo mám čekat na další šokující platbu která mi bude zaučtována kterou nevyužívám? |
7. |
Ivana
26. Březen. 11 (So) - 19:28
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2189
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Smlouva s T-mobilem Vážení,
všechny, kteří jste si pořídili smlouvu přes telefon velmi upřímně lituji.
Kolegyně z práce dopadla stejně, naslibovali hory doly a teď 3 roky plať a smlouva je jiná než slíbili.
NIKDY bych si přes telefon žádnou smlouvu nedohodla. Netýká se to jen společnosti T-mobil, myslím to všeobecně, ať se jedná o prodej hrnců, holicích strojku, půjčky atd.(neustále volají a nabízejí dileři z různých společností.)
Já mám smlouvu již několikrát s T-mobilem prodlouženou a jsem spokojena. Ale prodlužuji smlouvu JEN osobně v obchodě s pracovníkem od společnosti T-mobil, vím co chci a za jakých podmímek .Smlouvu si v klidu přečtu a pak podepíši.
Prosím rozmluvte všem smlouvy přes telefon,. Ivana |
|
8. |
Petr Hlavsa
20. Duben. 11 (St) - 10:46
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2219
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Smlouva s T-mobilem      - Reakce na příspěvek č. 7 Mne se neco podobne stalo s Vodafone.Nastesti si vsechny hovory nahravam.Takze jsem zaslal stiznost na CTU vcetne danych hovoru. |
9. |
dagmar
27. Duben. 11 (St) - 21:07
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2228
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
pozor!!!!!T-mobile firma nikdy více.Jednou jsem se opozdila zesplátkou,kartu zablokovali.Zaplatila jsem,ale chtěla jsem zrušit smlouvu.Od té doby jsem netelefonovala /1rok/ apořát vyhhožují a chtějí penéze za služby,které nevyužívám..Když pošlou dopis tak neoficialně.Když zavolám na číslo v dopise tak nexistuje.Kam ten svět spěje.Někdo si mastí kapsu na nás hloupých. |
10. |
Jiřina
10. Květen. 11 (Út) - 12:18
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2249
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
t-mobile Mám taky svoj zkušenost.Operátor mi nabídl na vyzkoušení měsíc internetu v mobilu zdarma.Dohodli jsme se, že na konci období mi tuto službu zruší,protože mi bylo jasné,že PŘEDRAŽENÝ internet nebudu používat.Jaké bylo moje překvapení,když ve vyučtování po 2 měsící byl i paušál na služby GPRS za 129,90 Kč.Operátor mi vzdělil,že je služba aktivní,tak jsem to tedy deaktivovala.Je to skoro rok a každy 3 měsíc se tato položka opakuje:Po věčních dohadách s operátorem mi v dalším vyučtování tuto položku odečtou,ale je to houby platné,Když se každé čtvrtletí situace opakuje.Proto radím BEDLIVĚ SI HLÍDAT VYUČTOVÁNÍ,pěkně položku po položce.Jsou to šmejdi,až mi vyprší smlouva hurá jinam,a to mám t-mobile 11 let a jsou s nimi stále větší problémi a komunikace 0. |
11. |
annam
14. Květen. 11 (So) - 23:27
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2253
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: T-Mobile      - Reakce na příspěvek č. 1
Hezký fígl jak si přividělat......, T-Mobile stěpí minutové volání po 1 minutě hovoru u tarifů Kredit na dva 30sekundové učetní useky.tj .platíte za každou další minutu volání za dvojnásobek inzerované ceny při koupi tarifu. Půjde-li to tak dál, bude sr jednotka jistě brzo dále štěpit na 1/4, 1/8 minuty tj. menší a kratší úseky a na nanosekundy a T-mobile si každou si zvlášt´vyúčtuje....jsou to fakt hlavičky, jakto že jim to nějaké dozorčí orgány v české republice nezakážou? Annam |
12. |
P.Studený
18. Květen. 11 (St) - 07:37
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2257
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
služby "na úrovni" Již od ledna s T.Mobile bojuji.Nejdříve si účtovali za 2 internety na cesty,což se po mnoha telefonátech na infolinku vyřešilo tím,že částku odečetli z následné faktury.Jenže ejhle,při další fakturaci opět platba za 2 internety a jako "bonus" pokuta za nedodržení smluvního množství hovorů,zkrátka jsem málo provolal...!
Vysvětlení na infolince jsem se nedočkal,prý si to ověří a zavolají sami,zatím tak ale neučinili.
Fakturace je navíc nepřehledná,nesmyslná a hlavně taková,která se dá velmi obtížně dešifrovat.Asi sami ví proč.
A internet "na cesty"?Pomalý,nespolehlivý,prakticky k ničemu,již nikdy více! |
13. |
Dáda
28. Červen. 11 (Út) - 22:11
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2318
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: Re: ...podvedená..      - Reakce na příspěvek č. 3 Mám naprosto stejnou zkušenost a nechci již nikdy slyšet slovo T-mobile. Odpojují telefon opravdu schválně tak, aby si mohli naúčtovat poplatek 500,- kč za opětovné zapojení. Po platbě faktury na částku 3.305,-kč, kterou jsem zaplatila s týdenním zpožděním, mi cca týden po obnovení hovorů přišla další faktura na 2.887,-kč, přesto, že mám na 2 roky sjednaný tarif Přátele za 300,- měsíčně. Jsou to největší hovada na světě. No nic, zkusím vydržet po dobu, kterou tam musím smluvně ještě být a dál nechci o této rádo-by firmě slyšet. Nikdy více!!!!!!! |
14. |
Pavel
8. Červenec. 11 (Pá) - 08:37
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2343
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Praktiky na získání zákazníka Dobrý den. Mám také ty nejhorší zkušenosti s T-Mobile. Jedenáct let jsem bezstarostně užíval předplacenou službu Twist a celou tu dobu odolával desítkám telefonátů s nabídkami "výhodného" přestupu na paušál. Nyní jsem se však nechal zlákat, když mi jisný pan Skrůtek Václav (alespoň tak se představil) ze společnosti T-Mobile nabídl po telefonu "výhodnou" nabídku tarifu Podnikatel 300 hit. Nabídl mi však mnohem výhodnější podmínky, než které jsou u tohoto tarifu uváděné na oficiálních stránkách T-Mobile. První podvod, který na mě "ušil" byl v tom, že mi do telefonu řekl, že mi bude pro mojí lepší přehlednost uvádět ceny vč. DPH. Uvedl, že budu platit 360,-, kredit však budu mít 648,- přičemž minutu volání budu mít za 3,90 Kč! Až při předložení smlouvy kurýrem u mě doma jsem zjistil, že mi pan Skrůtek neříkal tak úplně pravdu a že ceny paušálu a SLIBOVANÉHO !!! (dočtete se dále) kreditu sice souhlasejí - jsou vč. DPH, ovšem cena za minutu hovoru, zmíněných 3,90 je bez DPH!!! V této chvíli jsem byl zatím OKRADEN "jen" o 20%, tedy o výši DPH. Sice už krajně znechucen, ale smlouvu jsem i tak podepsal, protože i tak se mi ještě zdála relativně výhodná. Druhá věc, kdy mi pan Skrůtek do telefonu LHAL byla, že na mojí otázku, zda si budu moct telefonicky (SMSkou) bezplatně a neomezeně konrolovat výši utraceného kreditu. Řekl mi že ano, což zdaleka není pravda! Dalším lákadlem, kterým se mě pan Skrůtek snažil přemluvit k podepsání smlouvy bylo to, že mi slíbil první měsíc zdarma, tedy že mi první faktura přijde na 0,- Kč a že až následující měsíce se mi začnou strhávat předplacené peníze, které mi zůstali na "Twistu" (cca 600,-). Služba "Podnikatel 300 hit mi tedy byla aktivovaná někdy okolo 15.6. a již po pár dnech (na konci účtovacího období - 19.6.) mi přišla faktura na 30,- Kč. Ano, je to sice málo, ale na to, že za dobu co mi účtovali jsem provolal jednak minimum, jednak jsem měl přednabito z Twistu téměř 600,- a jednak jsem měl mít CELÝ první měsíc zdarma jako "dárek", tak mě to překvapilo velice nemile. Ještě horší bylo však zjištění následující den, kdy začalo nové účtovací období a mě na účtu nebyl připsán kredit slibovaných a i na SMLOUVĚ UVEDENÝCH 648,- ale JEN 360,-!!! To je totiž výše, kterou má T-Mobile uvedenou u tohoto tarifu oficiálně, narozdíl výše kreditu, kterou mi pan Skrůtek deklaroval jako NEVEŘEJNOU AKCI, kterou nemůžou kvůli konkurenci nikde zveřejńovat !!!. Zvláštní praktiky, co? To že podrobný výpis volání není zcela jasně přehledný, to může být jen můj subjektivní pocit, co je ale už nezpochybnitelné, tak to, že ačkoli mi pan Skrůtek řekl, že zůstatek z Twistu uvidím na vyúčtování, tak tam uvedený NENÍ (další lež pana Skrůtka - už ani nepočítám kolikátá). Volal jsem tedy na infolinku, abych se ujistil, že zůstatek z Twistu mám ještě netknutý (měl jsem mít přeci první měsíc zdarma jako dárek) a k mému zděšení mi operátorka sdělila, že mám z Twistu mi tam "ještě" asi polovina peněz zůstala. O žádném "dárku" samozřejmě nikdo nic neví !!! Fakturu na zmiňovaných 30,- mi vysvětlila tím, že ze zákona nesmějí posílat fakturu na menší částku (na nulu) a že mi to bude v následující faktuře zohledněno (přičteno), no tak budiž. Na infolince mi tedy s okradením ve smyslu připsání téměř polovičního kreditu nijak nepomohli, tak jsem se vydal do prodejny T-Mobile řešit problém tam. Na smlouvu koukali jako na něco, co vidějí prvně v životě a odkázali mě jako na jedinou možnost napsat doporučený dopis s přiloženou kopií smlouvy na adresu sídla T-Mobile. To jsem samozřejmě hned udělal a připsal, že doufám, že nebudou využívat měsíční lhůtu na odpověď, ale jak se ukázalo, bylo to naprosto zbytečné a dodnes čekám na nějakou reakci (necelé tři týdny!). Volám nyní tedy podstatně dráž, než když jsem měl Twist maxi dobito, kdy jsem měl při pravidelném měsíčním dobíjení 600,- Kč minutu volání do všech sítí za 3,90 vč. DPH!!! DEJTE SI TEDY VŠICHNI VELKÝ POZOR A NEVĚŘTE "VÝHODÁM" PAUŠÁLŮ !!! Je to až neuvěřitelné, že firma této velikosti takto podvádí své zákazníky. Zřejmě se jich potřebuje zbavit. U mě se jim to rozhodně povedlo. Až vyřeším problémy které nyní mám, nechci už o T-Mobile ani slyšet !!! |
15. |
Leoš
8. Srpen. 11 (Po) - 13:10
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2395
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Tarif Kombi Dobrý den dámy a pánové. Měl bych na vás prosbu. Mám s T- Mobilem uzavřenou smlouvu na tarif kombi který je hrazen dobíjecím způsobem. Chci o d T mobilu odejít. Operátor mi sdělil že smlouvu ukončit nemůžu a dobíjet si musím každý měsíc. Musím si opravdu dobíjet každá měsíc? Klidně si zakoupím SIM s novým číslem jen abych se T -mobilu zbavil. Děkuji za radu někoho zkušenějšího. |
16. |
Silvie
13. Srpen. 11 (So) - 09:09
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2402
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Nový mobil a GPRS Dobrý den všem,
prosím o radu. Múj syn si koupil nový mobil, který podporuje připojení k internetu, automaticky byl připojen k netu a nyní mi přišla faktura na 11079 Kč a já nevycházela z údivu. Když jsem volala na T-mobile s tím, že jsem si tuto službu neaktivovala, bylo mi řečeno, že je automaticky aktivní a že se účtují stažené kb. Jak mohu dokázat, že můj syn nic nestahoval, máme internet doma. Jak mám postupovat. Již dříve jsem měla problémy s vyúčtováním, podala jsem reklamaci, ale bylo mi napsáno sdělení, že má reklamace je neoprávněná. Je možné se vůbec bránit proti takovémuto jednání? Děkuji Silvie |
17. |
Magda
7. Září. 11 (St) - 12:36
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2438
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Nový mobil a GPRS      - Reakce na příspěvek č. 16 Dobrý den,nezmůžete s nima nic,je to hrůza!!!!!!!!!!Sama jsem s nima velice naspokojená,ale od smlouvy odstoupit nelze a dělají si co chtějí |
18. |
mikloška
2. Listopad. 11 (St) - 11:42
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2496
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
IQ=0 Problém není u operátora problém je v lidech. Jsem pevně přesvědčen, že 40% národa by neměla mít právo cokoli podepisovat a když už tak pod dohledem zdatného ošetřovatele. Končí mně smlouva tak obejdu operátory co jsou ochotni nabídnout. Zašel jsem na t-mobile, že si přeji převod čísla k novému operátorovi a dal jsem písemnou výpověď z důvodu přenesení telefonního čísla. Jde stáhnout na stránkách O2. Výsledek dva roky paušál u t-mobile za 300Kč/měsíc na 5 čísel u t-mobile neomezeně zadarmo a 100 volných minut do všech sítích.
Mám přesně, co jsem chtěl. |
19. |
brizolit
13. Leden. 12 (Pá) - 15:20
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2627
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
nechápu mikloška.... mám to samý a není problém! |
20. |
rades
23. Leden. 12 (Po) - 18:13
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2645
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: IQ=0      - Reakce na příspěvek č. 18 Souhlasím jsem u t-mobile asi 12 let a stejnou smlouvu mám 8 let no a když jsem přišel na pobočku s tím, že chci přenést číslo k jinému operátorovi tak až mi vyprší smlouva. Při tom jsem se dozvěděl, že mi automaticky prodloužili smlouvu a vůbec mě neinformovali. Přitom mi v předešlých letech posílali informativní sms a najednou nic... ale kdo to dokáže obyčejný člověk ne takže zkončí smlouva a pryč |
21. |
Evelína
8. Duben. 12 (Ne) - 16:23
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2721
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Praktiky na získání zákazníka      - Reakce na příspěvek č. 14 Dobrý den,
také mám s nimi supr zkušenost.T-mobile zaměstnanci jsou jak štěnice zvoní u dveří,bombardují vás telefonáty a sms,ale někteří jsou prostě spokojeni s dobíjecím kuponem a hotovo...
Opět si však našli cestičku a to pěkně špinavou,zavolaj,nabídnou službu a pokud zjistí,že dotyčný má zájem,ale neprošel registrem kvůli dluhu ihned mu nabídnou,že může vzít službu na někoho jiného a že prý v den kdy příjde smlouva poštou se to může jít přepsat na prodejnu.Lež jako věž a vám zbydou jen oči pro pláš a 3letý závazek na krku.
|
22. |
llll
21. Květen. 12 (Po) - 23:18
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2764
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: ...podvedená..      - Reakce na příspěvek č. 2 Zkuste se obrátit na právníka. A to na právní oddělení úřadu práce, kde je právník zdarma, hrazen státem. Měl by vám poradit a zvažte s ním svoji situaci, do jaké míry je postup této firmy legální. A pokud ano, tak bych to postoupila ombudsmanovi.
Zkuste mu napsat. Jelikož váš případ nebude jediný. |
23. |
Honza
10. Červen. 12 (Ne) - 15:13
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2781
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
T-mobile jsou zlodeji! Jednou mi od t-mobile prislo vyuctovani misto beznych 250KC na 2800KC hned jsem tedy volal operatorovi za co to je a on ze 2500KC je za stahovani velkeho mnozstvi dat 4MB, nejen ze mi prijde jako prinejmensim podezrele ze za 4MB coz je 1 pisnicka v mp3 platit 2500KC, ale jeste podivuhodnejsi je, ze internet v mobilu vubec nevyuzivam, mam chytry telefon a mam zablokovane vsechny pristupy na internet i pro vsechny aplikace a kdyz jsem se koukal v pristroji na prenesena data ukazuje mi 0kB.. t- mobile to ale ani v prodejne ani na infolince bral jako nesmysl, ze jsem ty data stahnul jinym telefonem, ja jsem ji ale v zadnem jinem telefonu nemel. Beru to jako sprosty podvod od t-mobile a nejradeji bych ho za to zaloval, protoze 2500 jsou pro me velke penize, ale myslim ze proti tymu pravniku t-mobilu je spravedlnost kratka, tak mi nezbyva nez dale platit mesicni pausal dokud mi neskonci smlouva.... |
24. |
EVELÍNA
13. Červen. 12 (St) - 23:23
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2789
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Lidičky ja tomu nerozumím .ja jsem u t- mobile od r.2000 a nikdy jsem se nesetkala s nelibosti od operatoru ,vždy mi poradili když jsem to potřebovala a byli moc ochotní až jsem se divila jak mi vyšli vstříc a ne jednou proto se divím na vaše reakce ,naše rodina používá jenom t-mobil -operatora- a nikdo se ještě nestěžoval tak asi mame štěstí na solidní jednání ---tak vám přeji stejné zážitky s T-mobilem |
25. |
Anomander
22. Červen. 12 (Pá) - 20:18
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2795
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
reakce Zdravím lidičky,
měl jsem podobný problém jako vy všichni dohromady,dokonce došlo až na vymáhání od nějaké firmy...
Jediný a efektivní řešení je - obrátit se na telekomunikační centrum,a za 100 kč poplatku vyřeší danný problém.
Já jsem s nima vyhrál )) |
26. |
Anomander
22. Červen. 12 (Pá) - 20:21
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2796
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
bič na ně Upřesnění!
Český Telekomunikační Úřad |
27. |
tereza
25. Červenec. 12 (St) - 10:41
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2839
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Automatické prodlouení smlouvy Dobrý den, mě u T mobile automaticky prodlouzili smlouvu, údajně zaslali sms, jak zrušit? podepsaná byla jen na 2 roky, ale u T mobile tvrdí , ze nelze zrušit |
28. |
Jan
17. Srpen. 12 (Pá) - 18:08
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2874
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Jsou to LUMPOVÉ Taky jsem podepsal před více jak 2 roky smlouvu , když jsem chtěl ukončit po 2 letech službu, tak žádost musela být písemná tak jsem jí odeslal el. poštou písemně. Nic se nedělo až po tomto datu chodilo dále vyúčtování. Ihned jsem kontaktoval T- mobile s tím , že jsem za v času podal písemnou výpověď, bylo my řečeno, že musí být poslána poštou, tj. je NEPLATNÁ!!!!! A proto musím další 2 roky platit 3.000,-Kč každý měsíc, když jsem tři měsíce neplnil přišla pokuta na částku 5.000,-Kč plus paušál, super RYTO pro T. mobile Smlouva nejde zrušit i když bych horu poponášel. DOPLATÍM A KOPÍME SI CELÁ RODINA VYSÍLAČKY |
29. |
Zuzka
27. Srpen. 12 (Po) - 12:19
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2878
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Jsou to LUMPOVÉ      - Reakce na příspěvek č. 28 Ano souhlasím jsou to lumpové. Úplně stejně jsem ukončila smlouvu na internet na cesty, týden se nedělo nic až dnes mi přišlo, že výpověď měla být písemná( ale to mi na jejich info lince řečeno nebylo). Tak jsem podala stížnost ale oni si stejně zase něco najdou, takže mi nezbude nic jinýho než další dva roky zbytečně platit internet...jojo ať žije T-mobile |
30. |
LADKA
10. Září. 12 (Po) - 16:49
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2896
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
LUMPOVÉ Takovou bezmocnost jsem ještě nezažila, to nemá obdoby, jak je možné že snima nic nesvedem? ja už jsem na nervy, poradte mi někdo? co takhle hromadnou žalobu neskusíme to? |
31. |
dana
20. Říjen. 12 (So) - 03:22
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2956
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
t mobile jsou největší vyděrači nemám ani telefon ani číslo musím platit už jsem jim zaplatila přes čtyři tisíce protože jsem jim podepsala smlouvu už mi vyhrožovali i ekzekuci tak jsem jim zaplatila psala jsem jim dopisy za co platim když nemám ani telefon ani číslo ani jedenkrat mi neodpověděli TO JE STRAŠNÉ NEVOLÁM NEVYUŽÍVAM JEJICH SLUŽBY A MUSÍM PLATIT OD SAMÉHO ZAČÁTKU ani jeden hovor to si snad nikdo neumípředstavit ale co s tím dělat jestli má někdo radu at mi poradí PROSÍM ja stara duchodkyně už nevím dat to k soudu nebo na telekomunikační uřád nevíte PORADTE PROSÍMKAM NAPSAT |
32. |
dana
20. Říjen. 12 (So) - 03:23
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2957
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
t mobile jsou největší vyděrači nemám ani telefon ani číslo musím platit už jsem jim zaplatila přes čtyři tisíce protože jsem jim podepsala smlouvu už mi vyhrožovali i ekzekuci tak jsem jim zaplatila psala jsem jim dopisy za co platim když nemám ani telefon ani číslo ani jedenkrat mi neodpověděli TO JE STRAŠNÉ NEVOLÁM NEVYUŽÍVAM JEJICH SLUŽBY A MUSÍM PLATIT OD SAMÉHO ZAČÁTKU ani jeden hovor to si snad nikdo neumípředstavit ale co s tím dělat jestli má někdo radu at mi poradí PROSÍM ja stara duchodkyně už nevím dat to k soudu nebo na telekomunikační uřád nevíte PORADTE PROSÍMKAM NAPSAT |
33. |
Věra
15. Listopad. 12 (Čt) - 18:52
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2994
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
potrestání za odchod od T.mobilu Požádala jsem o přenos čísla k jinému operátorovi.
Zaktivovala jsem si ještě m-platbu, protože mi zbývalo na kartě přes 350 Kč, přišla mi sms ,že služba je aktivní.
Zajímavé také je, že po nahlášení, že chci odejít, přišly 2 sms s výhodami, pře tím, si nikdo na mne nevzpomněl
chtěla jsem je utratit zbytek na kartě v Suprapfonu online.
jenže po odsouhlasení, že mi číslo převedou, najednou bylo vše zablokováno: nemohla jsem se přihlásit do samoobsluhy, operátor mi telefon nebral, m -platba byla zablokována, a tím pádem, zbytek peněz na kartě zůstane operátorovi.
je to velmi nefér a s tímto operátorem již nikdy nechci mít nic společného
Věra |
34. |
Dušan
18. Listopad. 12 (Ne) - 22:32
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3005
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Ukončení smlouvy Ukončuji smlouvu (po 2 letech) a přecházím na TWIST. Ukončení probíhá normálně - návrhy lepších tarifů, pak teda sms o přechodu na twist. ALE. Porpvé za 10 let mi nepřijde složenka ani nepřijde sms vyúčtování - takže první pokuta 130 Kč. Tady již složenka příjde - v pátek, s tím, že když nezaplatím do pondělí, tak to bude za dalších 150 - normálně se to samozřejmě stihnout nedá. Dobrá vyřešeno.
Následovně opět poprvé mi přijde, že jsem se připojil na internet. Opět poprvé s mým 2,5 let starým telefonem, na kterém mám zablokováno připojení k internetu heslem, které už ai neznám. (Bráchovi dokonce naúčtovali stahování dat, když měl coby staromilec alcatel onetouch :) )
Takže děkuji T-mobile za krásné rozloučení.
Bohužel neodcházím -zůstávám za podnikový tarif 2,30 Kč za 60 minut do všech sítí, 50 SMS a mezi sebou zadarmo. Čekám však, co se z toho vyklube :) Vzhledem k tomu, že díky služebnímu telefonu toto nikdy neprovolám, tak budu přepečlivě sledovat každou fakturu,která přesáhne 3 Kč. |
35. |
Radim
29. Listopad. 12 (Čt) - 16:38
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3026
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Prolongace Zdravím, Podařilo se někomu zrusit automativké prodloužení smlouvy od T-mobile když zbyva mene jak 7 dní? |
36. |
Vrkoslavová
6. Prosinec. 12 (Čt) - 07:58
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3031
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
do nebe volající Vážení, nevím co si mám myslet o vaší společnosti, ale den co den, když hovořím, tak mě nějaký Váš pracovník přerušuje, nebo úplně přeruší hovor, takže musím volat volat znovu, abych se domluvila. To stojí nějaké peníze ne pro Vás, ale pro mne. Já si myslím, že jste pěkně vykutálení a nevíte jak získat od nás peníze. Je to prostě sprosté, aby někdo odposlouchával telefony a nás okrádal. S pozdravem Jiřina |
37. |
PEPA
1. Leden. 13 (Út) - 11:05
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3065
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
chybna fakturace ja jsem jim taky naletel sumy za vyuctovani litaji jak bumerank. nevim co mam delat a jak stoho ven.poradte |
38. |
jaromír bezděk
24. Leden. 13 (Čt) - 19:11
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3094
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
automaticke prodloužení smlouvy dobrý den,Byl mi zcizen telefon na paušál který byl zneužit a provoláno 14 000kč do Rumunska vše je ve vyšetřování policie ale t mobil .chtěl vše zaplatit. Dluh jsem splácel a za opožděnou platbu mne v srpnu odpojili telefon i internet který je na jinou smlouvu.V září mi však smlouva na internet končila a přestože mne odpojili prodloužili mi automaticky smlouvu o dva roky Je to normální? jak s toho ven.diky za radu Jarda |
39. |
Roman
26. Leden. 13 (So) - 20:50
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3098
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Všichni mi radí přejít k tomu novému operátorovi BLESKmobil www.blesk-mobil.org .. ale nevím jestli to bude lepší |
40. |
adela
30. Leden. 13 (St) - 14:38
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3105
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
hajzlove jsou hajzlove jen dělaji z lidi blbce platte |
41. |
krize
11. Únor. 13 (Po) - 12:07
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3113
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
diskuse BOZE VY JSTE PAKA |
42. |
Marie
22. Únor. 13 (Pá) - 12:45
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3124
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Tak nějak nechápu, když to tady pročítám..... U T-mobile jsem už 8 let na smlouvu, neměla jsem za tu dobu jediný problém..... Vždy po 24 měsících si smlouvu přes internet prodloužím (výhoda 3 měsíce nižžší platba), brala jsem si i 3x nový mobil.....fakt nebyl jediný problém, ani se službami, ani s vyúčtováním (přehledné), ani s komunikací.....že bych byla výjimka?? |
43. |
aldur
23. Únor. 13 (So) - 11:07
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3126
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
hromadné trestní oznámení je všechno v klidu jen dvakrát vyší ceny za služby a smlouva stejná jako s čertem když chceš odejít nebo musíš kdy přijdeš o práci tak to nejde snadno volání,dopisy,platíš a stejně ti napaří padesát litrů smluvní pokutu a obrana jedině společné oznámení na nespravedlnost ve které nás naši vládci nechají.Musíme si tedy pomoct spoluprací prostě chce to jiná pravidla než nás tu utopí. |
44. |
zuzana
27. Únor. 13 (St) - 10:16
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3129
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
reakce na platby a smlouvu Dobrý den.S T-mobilem máme taky problém.Minulí měsíc jsme jim zaslali výpověď smlouvy a pak nám dne 21.1.přišla sms,že nám dalí vědět co a jak kvůli té výpovědi a je 27 února a nic se neděje a k tomu jěště nám účtují služby jako kdyby jsme dál využívali jejich služeb. |
45. |
Eva
12. Březen. 13 (Út) - 12:27
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3136
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Ukončení smlouvy Před 2 lety vnutili člověku smlouvu s tím,že má telefon za 1 korunu.Podotýkam že se jedná o starší osobu a umí jen z telefonu volat.Měl radost,že má telefon -jak říkajic zadara.Smlouvu podepsal-ale co dál? Jednalo se o smlouvu 5 nej.Asi po půl roce mě donesl telefo s tím,že mu doma leží a neví jak ho využít.Bylo mě ho líto tak jsem tuto smlouvu vzala i s číslem a začala ho využívát Telefon,který k tomu dostal byl bohužel nefunkční.Teď 18 března mu končí smlouva-nemám čas někam jezdit a člověk kterému smlouva náleží sám by nikam nezajel.Ukončila jsem tuto smlouvu přes internet-po diskuzi z operátorem.Myslela jsem,že je všemu konec!Ale bohužel dne 12.3.2013 mě volala žena z č.603604605 a nenechala mě tuto situaci vysvětlit-byla arogantní a že zavolá na druhe číslo,ktere tento člověk má.Jakým právem otravují tito lidé a ví,že tento člověk vlastní ještě jedno číslo-je to hnus!!!! V životě bych s těmito lidmi neuzavřela smlouvu-i když telefony vlastníme s těmito operátory-brzo od ních utečeme s takovým přístupem. |
46. |
Adrian77
8. Duben. 13 (Po) - 13:59
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3156
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Nahrávání hovorů Pokud máte telefon s Androidem, vřele doporučuji aplikaci vRecorder,který automaticky nahrává všechny telefonem uskutečněné hovory. Máte tak i vy důkaz hovoru například s operátorem.
A pokud žádný "závadný" hovor neproběhl, občas si vymažete nahrané hovory z paměti. Je to aplikace zadarmo a plně doporučuji. |
47. |
Karel
15. Duben. 13 (Po) - 14:47
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3164
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Taky jsem se nechával nachytat s tmobile.. Byl jsem jejich \"zákazníkem\" cca 10 let a poslední 3 roky jsem chtěl smlouvu ukončit.
Ale pořídil jsem si new telefon a při dotazu na jejich infolinku že chci smlouvu ukončit, mě paní pěkně namlsala a já debil jsem pak musel čekat 2 roky než mi smlouva bude opět končit a zašel jsem na jejich pobočku, kde jsem ji ukončil. Nedal jsem na nátlak paní, že mi dají 50% slevu (do tě doby to asi nešlo?) a kdesi cosi.
Pomalu nikam jsem nevolal, internet v mobilu s 30MB limitu a za to jsem platil 400,-kč.
Je to prostě zlodějna a ostatní dva operátoři jsou stejní, jen se jinak jmenují.
Pokudˇ je to u nás nastavené tak jak je, tak se vždy domluví a dřou z nás peníze.
TEDˇ konečně všichni tři operátoři spustili další fintu a to nekonečné volání a sms za v průměru 700-750,-kč.... Brzo má přijít další operátor a ta je asi děsí...
Já si počkám, určitě se to vyplatí!!! |
48. |
Věra Cinková
17. Duben. 13 (St) - 13:32
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3166
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Manžela napálili,jsem pro hromadnou žalobu Operátorka volala mému muži v době kdy pracoval ve výšce a neměl čas.3koda,že ten hovor bral,přišlo mu to hodně draho.Ona mu řekla,že má nárok na nový telefon a on souhlasil.Nevěděl však,že se jedná o novou smlouvu.Ted má číslo k ničemu a když nezaplatil ,přišly velké penále.Byli jsme v prodejně T-mobilu požádat o zrušení čísla-to udělalai i písemně a neuspěli.Bylo to po době 14 dnů,jelikož muž si to uvědomil až když se vrátil z montáže.Prosila jsem je v té prodejně,že jsem invalida a peněz málo-muž prišel záhy o práci a nepomohli.Čekám až nám vyprší 2 letá llhůta a mizíme celá rodina od nich.Navíc před 5 lety slibovali zlepšení pokrytí.Dodnes se z venkova nedovolám,pokud tedy nevylezu na vysoký bod.Pak přijde někdo z jiné sítě a volá odkudkoliv.Jediný důvod proč jsme u nich je 5 přátel.Toto volání ale klidně oželíme,za ten podraz kdy operátorka vnutila muži další číslo.Pokud se bude podávat žaloba,připojíme se. |
49. |
verča
24. Květen. 13 (Pá) - 13:51
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3199
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
T-mobile neseriozní operátor Za minulý měsíc jsem se opozdila z platbou paušálu o 2 dny a už mi účtovali pokutu 108 Kč. Mám bohužel mobil za 1 Kč od T mobilu a paušál 300 Kč každý měsíc.Mobil už dávno nefunguje, vím že jsem udělala chybu,také jsem naletěla a ty "výhody" .Smlouva je na 2 roky a poznámka že je to na roky 3. Byla jsem smlouvu vypovědět na pobočce T-mobilu ale prý to nejde až po tech 3 létech.Poradí mi prosím někdo jestli je možné se tak hnusné smlouvy zbavit? věrča |
50. |
Šubrtová Monika
17. Červen. 13 (Po) - 15:06
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3220
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
dovolat se oprátorovi!!!!!!!! potřebuji se dovolat operátorovi ale bohužel v nabídce žadné připojení nebo postup !!!!!!! |
51. |
kimi
18. Červen. 13 (Út) - 11:37
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3221
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Ujetost Je to od nich ubohost .Člověk se nechtěně dostane do opožděného splácení a hned má dopis-upomínku.Mezí tím mu přijde smska s novým datem splatnosti a než uplyne den splácení dle smsky tak vám dojde od advokáta další dopis samozřejmě s dalším navýšením.Jsou to prostě úplní ubožáci asi mají minimalní mzdu. |
52. |
Jarin
26. Červenec. 13 (Pá) - 08:08
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3267
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Lichva Jsou to šmejdi,naslibují hory,doly,a skutek utek.Mám je už přečtený všechny!!At dou někam!! |
53. |
Radek Zemánek
27. Červenec. 13 (So) - 00:03
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3268
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
      - Reakce na příspěvek č. 2 Co to zde všichni melete 2a půl měsíce jsem pracoval jako tlefonní operátor a pokud uazvíráte smlouvu telefonickým způsobem tak v každém případě Vám musí dojít smlouva fyzicky a písemně přímo do domova protože po telefonu nelze uzavřít právně obchodní vztah. Smlouva vám musí v každém případě dojít domů k prostudování a teprve po podpisu vám společnost může začít poskytovat nabízené služby a Vám vzniká povinost za služby platit. A další věci je při uzavření jakékoli smlouvy která není uzavřena jiným než obvyklím způsobem to znamená že smlouva je dohodnuta formou telfonního hovoru či rpostřednictvím internetu tak máte zakonné právo do 14 pracovních dnů od takto uzavřené smlouvy odstoupit. |
54. |
jarmila
2. Srpen. 13 (Pá) - 09:58
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3283
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
reakce jak to že je to takoví problém odstoupit od smlouvy, vždy má záležet na klientovi. jak se rozhodne. smlouva by se měla kdykoliv zrušit,a co ti co už jsou dávno po smrti.pro ně jsou jaké kriteria? |
55. |
Miloslav
19. Srpen. 13 (Po) - 04:38
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3306
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Podvodné jednání v telefonní nabídce Také jsem měl nabídku operátorky, která mi nabídla přechod na jiný tarif, ale záměrně neuvedla všechny aspekty nabídky,takže nabídky mě nakonec finančně vyšla vyšší jako původní, ač slibovala, že bude pro mě nižší.Další nebudu ani komentovat, ale už vůbec se nezmínila že t-mobile tímto způsobem si na delší dobu získává klienty tím, že automaticky bez písemného vyhotovení vám automaticky prodlužuje smlouvu o dalších 24 měsíců.Už tohle pokládám za další nehorázný podvod, přitom si vybírají osoby, jímž by měla původní smlouva (která byla písemná)za pár měsíců končit.Měla by se tato forma dát k prošetření ČOI, aby nebyli klienti klamáni a podváděni. |
56. |
Kurovská Ludmila
20. Srpen. 13 (Út) - 10:49
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3308
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Reklamace Dnes 20.8.2013 jsem po předešlém upozornění zprávou obdržela vyúčtování. To, že platím měsíc od měsíce stále více mě nutí změnit operátora po 16 letech. T Mobil mám od r. 1997. V dopise, který obsahuje 2 str. a chybí poukázka na danou sumu 522 kč mi oznamujete, že má smlouva na tarif Přátelé s voláním a SMS na 5 čísel v síti T-Mobile končí a že ji prodloužíte na další 2 roky. Prosím o sdělení ke kterému datu dle Vás smlouva končí. Abych se dle toho zařídila. Kurovská Ludmila |
57. |
Petr
15. Září. 13 (Ne) - 21:56
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3346
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
výpověd Dívám se a nestačím se divit, že jsem další s podvedených u T mobile, kde po 24 měsících mě byla smlouva automaticky prodloužena i přes emailovou výpověď. Kde jsem byl cíleně podveden a oklamán, že během výpovědní lhůty se mnou nikdo nekomunikoval. Když jsem volal dnes operátorovi, řekl že emailem to nestačí i když na pobočce odmítli si vzít písemnou výpověď. Je to na hromadnou žalobu. |
58. |
Slavka Paulová
15. Říjen. 13 (Út) - 14:12
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3395
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Nemorální podvodníci Mohu se připojit ke kritice nečestného chování operátorů T-Mobile.Nejenže si neplní svoje, jak by měli a dělají jen tak, jak se jim to hodí do krámu,ale chytila jsem je i několikrát, že mi odečítali sms za vyšší cenu, než měla být.Dobíjím si a každý hovor a sms si hned píši.Minulý týden jsem operátorovi zavolala, představil se tak nesrozumitelně, že nevím, kdo to byl a když jsem přednesla,co mi vadí, tak prohlásil, jo, vy hodne esemeskujete a že mi to telefon špatně odečítá..Že jsme sledování na každém kroku atd, podváděni atd,vím, ale prostě toto jednání mi vyrazilo dech. Nejraději bych zrušila úplně telefon, ale prý to nejde, když mám smlouvu na dva roky.Jsem jen zvědava, jestli příští rok se mi ji podaří zrušit.Rozhodně bych nechtěla být na jejich místě, jednou ... |
59. |
Petra
15. Listopad. 13 (Pá) - 07:21
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3428
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: nechápu      - Reakce na příspěvek č. 1 Nevím co si stěžujete na zablokované simky,Pokud vím z vlastní zkušenosti tak po skončení splatnosti faktury máte ještě 21 dní na zaplacení a pak teprve blokují.Tak nechápu co tu píšete za bludy a těch 1000 kč je pokuta za porušení smluvních podmínek s kterýma jste souhlasili!!!! |
60. |
JARMILA
6. Leden. 14 (Po) - 18:52
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3483
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: Re: Re: ...podvedená..      - Reakce na příspěvek č. 13 SOUHLASÍM TAKE MAM POŘAD NĚJAKE PROBLEMI S TE MOBILE BEZ MEHO VĚDOMI MĚ ZRUŠILY VOLANI NA JEDNO ČÍSLO ZDARMA MAM TARIF ZA 300 VOLANI PĚT ČÍSEL ZDARMA ZJISTILY ŽE NA JEDNO VOLAM NEJVICE TAK MI HO ZRUŠILY ZAČALY MI CHODIT POŘAD 1.500KČ VOLALA JSEM TAM ALE POŘAD MELOU TO CO MAJI NAUČENÉ AŽ JA SAMA JSEM SI ZJISTILA NA VYPISU ŽE TO ČÍSLO ZRUŠILY KDYŽ JSEM TAM OPĚT VOLALA TAK MI SPROSTĚ TVRDILA ŽE JSEM SI HO NEAKTIVOVALA BYLO TO ČISLO NA MANŽELA TAK JSEM SI HO DAVALA JAKO PRVNÍ.NEMÁTE VUBEC ODVOLANÍ V ZAŘI MI KONČÍ SMLOUVA A UŽ NECHCI MIT SNIMA NIC SPOLEČNEHO MAJI I ŠPATNY NA HODNĚ MISTECH SIGNAL,KOUPILA JSEM SI BLESK MOBIL A JE TO SUPR CO SI DOBIJU TO PROVOLAM A SIGNAL JE VŠUDE DA SE PAK PŘEJIT I SE SVOJÍM ČISLEM TE MOBILE UŽ NIKDY |
61. |
Eklová
23. Leden. 14 (Čt) - 16:56
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3507
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: dovolat se oprátorovi!!!!!!!!      - Reakce na příspěvek č. 50 Nemohu se dovolat operátovi T mobile |
62. |
jan
29. Leden. 14 (St) - 15:10
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3511
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
spokojenost VŠE SI ZAŘIZUJI PŘES OPERÁTORA TMOBAIL A NEMÁM PROBLÉM |
63. |
Pavel
10. Únor. 14 (Po) - 18:13
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3529
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: dovolat se oprátorovi!!!!!!!!      - Reakce na příspěvek č. 61 Je to strašné, také se nemohu dovolat OPERATOROVI ! ! ! |
64. |
l.smolová
1. Duben. 14 (Út) - 11:53
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3580
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: t-mobile      - Reakce na příspěvek č. 10 s internetem v mobilu se mě to také stalo.asi dvakrát jsem měla 300Kč ve vyúčtování,ale bohužel mám starší telefon na kterém ani internet nejde.tak jsem zavolala na operátora,seřvala jsem je co si to dovolují a že přejdu někam jinam.je to už rok a mám klid.hlavně se nedejte! |
65. |
Robert
12. Červen. 14 (Čt) - 13:15
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3623
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Operátoří a šedé zóny v zákonech Je to tak, jak zde většina z vás píše. Když zákon doslovně nenařídí neokrádat, pak výsledkem je okrádání (milá vlastnost operátorů všude na světě).
Vemte si takové převádění volných minut - krásný marketingový slogan, který ale ve výsledku znamená, že máte dvouměsíční tarif bez převodu jednotek (tarif platíte v měsíčních splátkách). Zákon tuto část neupravuje, takže operátoři si mohou dělat co chtějí ... doslova.
Za chvíli by se toho mohli třeba chytit banky, třeba by mohly "znárodňovat" ty úroky, které se rok nevyčerpaly ... a ty dokazuj, která ta vybraná dvacetikoruna byla z úroků nebo z nedávno vložených peněz.
Na obranu T-Mobile musím uznat, že okrádají jen "napůl", nejdříve totiž zákazník čerpá staré (převedené) jednotky ... to se mi ale ulevilo ... už žijeme ve spořádané a čestné společnosti.
Jenže stejně, člověk stále před sebou tlačí ten naložený vozík s kreditem volných minut (zákazníkovy peníze) jako secí stroj ... ty staré neprovolané dolem odpadávají a zasejí se do připravené brázdy (kasičky) operátora, aby z nich později vyrostla nová, krásná a ještě mazanejší marketingová akce, z níž se následně osejí již dnes pečlivě připravované lány. |
66. |
Robert
12. Červen. 14 (Čt) - 22:11
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3624
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Jsou ceny za minutu volani predrazene ? Jsou, a to tak ze znacne. Jestli delate ve vetsi spolecnosti a platite si soukrome hovory ze sluzebniho cisla tak vite, ze cena za minutu se pohybuje okolo 0,3 - 0,5 Kc .. a to rozhodne ani firma ani operator nedotuje nic a ten druhy jmenovany ma urcite jeste marzi .... tak co potom to marketingove opevovani 1,9 Kc za minutu .. nebo jeste draz ??
Narosto nehutne, amoralni ... a tohle delaji lide, kteri horlive odsuzuji smejdy obirajici duchodce ... vzdyt delaji to same a v podstatne vetsim meritku |
67. |
František
25. Listopad. 14 (Út) - 00:54
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3740
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Podvod jak Brno Při prodloužení smlouvy jsem chtěl zrušit balíček mobilní internet 30 gb pochopitelně ke zrušení nedošlo takže platím u 2 měsíce jak mourovatej,ale oni nevědí že to zruším ted a že na konci 2.letého období bud smlouvu neprodloužím nebo se budu tak dlouho šprajcovat až mi tu částku panáčci vrátí |
68. |
Ilona Brtová
19. Březen. 15 (Čt) - 16:37
ID příspěvku na Operátoři.cz: 4560
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Odchod od T-Mobilu Varování všem,kdo chtějí odejít od T-Mobilu! Na co si dát pozor?
Rozhodla jsem se odejít od T-Mobilu po patnácti letech,pohár přetekl,vydřiduši,intrikáni a vyčůránkové,všichni to znáte....Měla jsem paušál. Skončila mi smlouva,vytiskla jsem si Výpověď účastnické smlouvy,vyplnila,podepsala a doporučeně odeslala.Nestačilo to.Musíte do té smlouvy výslovně uvést,že PŘECHÁZÍTE K JINÉMU OPERÁTOROVI. Vygenerovali mi ČVOP kód s datem přenosu 22.3. Mobil mi vypli už 19.3.Podnikám,bez mobilu je to dost svízelná situace.Nestačí smlouvu jen vypovědět!!! Musíte tam napsat i důvod! (odchod k jinému poskytovateli )Proto mi svévolně a aniž by mě upozornili,žměnili tarif na Twist.Nejede přes to vlak.Prý mi poslali upozorňující SMS.V tom znění mi opravdu jedna přišla,byla ale od RWE Mobilu.Zprávy cizích operátorů prý nemohou prověřit. Ve své jednoduchosti geniální,že? Odcházíš,tak tě ještě podusíme,co to půjde....Pokládám si otázku: Může firma skončit v pekle???? |
69. |
Ostravák
19. Březen. 15 (Čt) - 22:09
ID příspěvku na Operátoři.cz: 4561
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Odchod od T-Mobilu      - Reakce na příspěvek č. 68 Pokud přecházíte k jinému OP, je nutné si VŽDY nechat vygenerovat ČVOP a nahlásit jej novému poskytovateli, co je výhodou? Když si voláte na TM (jakýkoliv jiný poskytovatel) dává Vám tzv. retenční nabídky, ne vždy jsou nejvýhodnější, ale o to snažší je odejít, před vypršením závazku jste to takto mohla udělat a ušetřit si peníze a čas. |
|
70. |
Pavel K.
16. Září. 15 (St) - 09:32
ID příspěvku na Operátoři.cz: 5335
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re:       - Reakce na příspěvek č. 1 Na základě vlastních zkušeností s T-mobile a aktuálně i mojí partnerky, se připojuji k tomuto varování a potvrzuji, že zmíněná společnost používá velice nekalé praktiky.
A pokud si někdo z Vás ještě myslí, že s ním jednají férově, prosím, jen vyzkoušejte kteréhokoliv jiného operátora a pochopíte... |
71. |
Matěj Hrábek
16. Září. 15 (St) - 11:26
ID příspěvku na Operátoři.cz: 5336
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
S T-Mobile lze zatočit když bude třeba! Vím moc dobře, že T-Mobile se zákazníky neumí jednat a na značkové prodejně z vás zaměstnanec udělá pořádnýho blba, že to umějí i partnerské prodejny je bohužel stará známá věc. T-Mobile má dokonce i na infolince 4603 operátorky co telekomunikacím vůbec nerozumí. Tak si říkám zda v Lonech už není z čeho vybírat nebo i v Hradci tuhle práci dáváte každému!
T-Mobile si i do své sítě nasázel mnoho podivných "virtuálních" operátorů. Nyní pokud řešíte výpověď snižte si tarif na minimum a to je 50 volných minut za 149,- Kč myslím, že jde o tarif Síť nesíť 50. Samozřejmě, že vám budou říkat, že to nemají, trvejte na tom. Když to nepomůže vyhlejte si tarif přes Google a nejlépe jim předložte papír kde tarif budete mít vytištěn. Další možnost je jít na prodejnu a chtít tarif pro babičku a mít trpělivost když totiž mají možnost získat zákazníka jsou k vám přátelští. Pak navštivte jinou prodejnu a tohle jim předložte.
Řešit to můžete i přes ČTÚ nebo policii občas to pomůže. T-Mobile jsem zvládl, ale pí. Tučková na mě bude mít špatnou vzpomínku. Šlo o prodejnu Praha Nový Smíchov v roce 2011. Zasahovat musela také policie. Vodafone smlouvu vypověděl bez problému. S O2 zkušenosti nemám. S Air Telecom jsem také vyběhl v Carso Karlín zde dostala ostraha přes hubu a já teda měl roztřený nos. Tohoto operátora bych zrušil ihned. Na ČTÚ jsem odeslal také stížnost, že T-Mobile předává osobní údaje III. stranám. Zda nemusíte využívat služeb T-Mobile raději se této společnosti vyhněte. To raději berte MOBIL.cz, GoMobil. |
72. |
Pavel
15. Červen. 17 (Čt) - 11:42
ID příspěvku na Operátoři.cz: 7404
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
k vasi diskuzi Dobry den ja osobne mam s tmobile pozitivni skusenosti ano nauctovali nesmyslnou castku za vycerpana data ale po dotaze na 4603 vse v poradku doporucili puvodni fakturu neplatit prodlouzili ji splatonst a v dalsim vyuctovani vse spetne opravili.
Co se tyce ukonceni 2 lete smlouvy predcasne je nejlepe srazit tarif na ten nejnizsi co maji mate narok na znenu tarifu bez prodlouzeni jednou za mesic. Nadale vypovedet na prodejne smlouvu predcasne nemaji s tim problem pouze zaplatite poplatek ve vysi 20 procent ze stavajiciho tarifu za kazdy mesic do konce platonsti smlouvy.
Necht si kazdy jednoduse spocita na kolik ho to prijde a zd se mu to vyplati. |