Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Reklamace u T-mobile
Celkem 32 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Reklamace u T-mobile
ID vlákna: | 89 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 382846x ![]() |
Příspěvků: | 32x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | ![]() |
Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pavel calt ![]() ![]() ![]() 3. Březen. 14 (Po) - 07:56 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3545 |
Stejný problém Dobrý den, mám naprosto stejný problém. Firma T-Mobile mně nabídla po telefonu tkz. Internet na cesty, čili USB připojení např. k notebooku za "velmi výhodných" 250 Kč měsíčně. Bohužel jsem udělal zásadní chybu, že jsem připojení hned nevyzkoušel a nedodržel lhůtu 14 dnů na vypovězení smlouvy. Až poté jsem zjistil, že "vynikající a rychlý" internet na cesty je prakticky k ničemu a je tak pomalý, že nenačte ani mailovou zprávu. Takže platím navíc k tarifu 250 za nic. Podle operátora smlouvu zrušit nelze,leda se z ní vyplatit či si pořídit nové číslo, případně smlouvu podstoupit jiné osobě. Nikoho z T-Mobile nezajímá, že jednání člověka, co tuto službu nabízí je když ne podvodné, tak alespoň zavádějící. Důrazně varuji před jakoukoli nabídkou T-Mobile na podobné služby, nic jiného je nezajímá, než jak vytáhnout z lidí více peněz !!! |