1. |
Jan
28. Prosinec. 10 (Út) - 21:12
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2110
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Pozor při uzavírání smlouvy...VŽDY ROZHODUJE ZÁKAZNÍK ! Re: Pozor při uzavírání smlouvy...VŽDY ROZHODUJE ZÁKAZNÍK ! - Reakce na příspěvek č. 1
Taky jsem uzavíral smlouvu při telefonickém jednání s operátorem...je to zajímavé že smlouva se uzavírá jen per huba - vlastně ústně po telefonu !
Dopadlo to dobře - ale - zrušení příplatkových služeb (uvítací melodie) jsem urgoval 2x a potom jsem trval na písemné komunikaci.Takže mám už rok a půl tarif T 30+100 volných minut měsíčně.
Doporučuju všem na začátku si zjistit a pečlivě poznamenat jméno zaměstnance který s vámi mluví - je to důležité - víte kdo vám co nabízel a potom se kdykoliv můžete odkázat na jméno člověka který vám nabízel služby...atd.
Já si také poznamenám datum a co jsme řešili - opět je to důležité pro vaši pozdější reakci ev. reklamaci.
Po dohadování, při kterém jsem se jasně vyjádřil že zvažuju odchod ke konkurenci, mi potom sami volali a začali nabízet - nenechte se oblbnout - operátorům dnes záleží na jediné věci - udržet klienta který platí (tarifní zákazník) a přimět klienta aby uzavřel smlouvu...a potom platil...že !
Všechny kroky jsem si nechal potvrdit - potvrzovací sms od operátora - tarif - sms, potom počátek smluvního vztahu-sms , potom 100 volných minut měsíčně na dobu 24 měsíců-opět potvrzovací sms !
Teprve potom víte na čem jste, a pokud chcete odstoupit od smlouvy je potřeba to stihnout do 14 dnůa nejlépe dvěma způsoby - poštou a mailem !
To totiž těžko někdo může zpochybnit.
A pamatujte si - VŽDY ROZHODUJE ZÁKAZNÍK !!!
A zase ALE MUSÍ VĚDET CO CHCE A MUSÍ BÝT V OBRAZE !!!
Pokud neví v obraze...potom se diví... |