|
Č. |
Přispívající |
Zpráva (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější) |
1. |
Jana Tykalová
9. Duben. 16 (So) - 21:29
ID příspěvku na Operátoři.cz: 6323
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Virtuál - nevirtuál KAKTUS aneb T-Mobile Twist SIM přebarvená na žluto a KAKTUS. Sešlo se mnoho stížností, že KAKTUS nefunguje jak má! KAKTUS přitom myslí na mladé a jak víme tak tvrdě skončila GORILA Mobil a v tomto měsíci skončí Studentfone. Také Tesco Mobile již změnilo nabídku a co MOBIL.cz udělá nikdo neví.
KAKTUS má balíčky volných minut, SMS a dat bohužel jen občas má akce, že přidá kredit navíc. To se, ale podle vás nestává a údajně si KAKTUS účtuje více než by měl!
Jak to doopravdy je |
|
2. |
Daniel
10. Duben. 16 (Ne) - 09:16
ID příspěvku na Operátoři.cz: 6327
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re:       - Reakce na příspěvek č. 1 Jak to je? tady jsou fakta:
Touto reklamou nalákal zákazníky aby si dobili min. 200 kč.
http://www.imagehosting.cz/?v=snmekozkz.png
Dle VOP Kaktusu má kredit životnost 12 měsíců:
http://www.imagehosting.cz/?v=kaktusvop.jpg
(v případě zájmu poskytnu kompletní PDF, protože momentálně jsou VOP u Kaktusu těžko dostupné – zajímavé ! )
Jenomže reklamovaný kredit cca po měsíci zmizne, což je v rozporu s VOP Kaktusu dodnes běžně dostupné.
Tato matoucí situace je i v můj účet kde nic nenasvědčuje tomu že o kredit po měsíci přijdete.
Takže tak to je, zkrátka Kaktus se dostal až za hranici zákona, což není praktika u Tmobile zcela neznámá.
Na jiném fóru to přesně vystihuje tato cedulka která na stránkách Kaktusu ještě chybí:
http://i.imgur.com/1ltuVSi.jpg |
3. |
Jana Tykalová
10. Duben. 16 (Ne) - 15:20
ID příspěvku na Operátoři.cz: 6328
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re:       - Reakce na příspěvek č. 2 Díky za odpověď. KAKTUS nevyužívám pouze jsem slyšela o problémech! Je to hodně zajímavé, že KAKTUS nejedná se zákazníky fér když je to vlastně T-Mobile. Bylo by dobré již telekomunikace změnit. Těch 80 poskytovatelů mobilních služeb smrsknout tak na 30, výběr by stále byl a zákazník by se více zorientoval. Operátor A má to samé co operátor B a C, operátor D toho dává méně, ale za stejnou cenu, operátor E má nejnižší cenu a dává toho celkem dost. ČTÚ již chtěl 3x 4. mobilního operátora. Uvidíme jak to teď všechno dopadne. |
|