Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken T-mobile, vlákno Fakturace
Celkem 31 příspěvků. Přidat nový příspěvek
T-mobile » Fakturace
ID vlákna: | 18 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 512199x | Příspěvků: | 31x | ||
Hodnocení: | 1.8 [ 12x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pospíšek davidpospisekseznamcz 2. Březen. 07 (Pá) - 23:29 ID příspěvku na Operátoři.cz: 27 |
Monopolica ou tu Mám stejné zkušenosti...Neaktivovaná domluvená služba, výsledek 20 000,- bez daně faktura-Reklamovaná a milostivě stažená na 2500,- což bylo asi o 1300,- víc než domluveno...reakce operátora: Budte rád že jste nemusel platit těch 20 000,-,to bylo O2 a TelefonicaO2 Dobrý den máme asi poruchu na firemní pevné lince zákaznící nás neslyší a my je ano...Potřebuju to řešit utíkají nám obraty a samozřejmě kredit u zákazníků...Ano ano technik to prověří a zavolá vám na mobil nejpozději do 4dnů...říkám ne! To je urgentní, já to potřebuju hned nebo nejpozději zítra...Ano dávám do poznámky urgentní, ono to 4dny trvá třeba když jsou překopané kabely nebo havarie...No dnes je to 3tí den a nikdo nic neřešil a nikdo nezavolal...Jednoduše a vulgarně řečeno...pokud jsi monopol nebo gigant na trhu můžeš dělat s lidí piče.... |