Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Vymazání z registru FO Solus - návod
Celkem 123 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Vymazání z registru FO Solus - návod
ID vlákna: | 194 | Založeno: | |||
Autor: | Petr K. | ||||
Zobrazeno: | 469470x | Příspěvků: | 123x | ||
Hodnocení: | 3.4 [ 84x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
sssss vodickovasseznamcz 1. Duben. 14 (Út) - 01:34 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3579 |
Prosím o pomoc... Dobrý den, potřebovala bych pomoc, protože si vůbec nevím rady. Kdysi dávno mě kdosi od O2 oslovil na ulici, zda bych nechtěla novou SIM kartu...vnutil mi hned dvě, aniž by se zmínil o tom, že je to paušál. Teprve až doma mě napadlo, že to asi nebude SIM na kredit. (V té době mi bylo čerstvě osmnáct a v ničem takovém jsem se nevyznala...) Nicméně jsem si řekla, že si ti SIM kartu nechám, ale začnu ji používat až ve chvíli, kdy mi pošlou první vyúčtování. Jenže mi nic nepřišlo a já si řekla, že jsem se třeba spletla a vážně nešlo o paušál. Asi o dva roky později si sestra chtěla něco zařídit přes moje jméno, protože sama měla nějaký dluh - a zjistila jsem, že jsem taky vedena v SOLUSu. Řekla jsem si, že je to určitě jen tím, že jsem tenkrát něco zaplatila se zpožděním...a dál jsem to neřešila. A konečně před rokem jsem zjistila, kde ten dluh je - úplnou náhodou, když jsem si chtěla zařídit lepší tarif. V O2 mi řekli, že u nich mám nějaký starý neuhrazený dluh, proto jsem se o to zajímala víc. Dluh byl v tu dobu cca 2200 Kč, ale nevím, jestli od té doby ještě nenarostl. V každém případě ale za onen dluh nenesu žádnou zodpovědnost, protože (jak jsem zjistila), společnost O2 posílala všechny dopisy na úplně jinou adresu, která nebyla uvedena v oné někdejší smlouvě a se kterou nemám absolutně nic společného. Pracovník O2 na to nechápavě koukal, já nechápala ještě víc...a pak mi ukázal, že je tam dopis, že to chodilo na jinou adresu - paní, kterou obtěžovaly upomínky na mé jméno a zasílané na její adresu, prosila o prověření a aby tam přestali posílat. Nechápu, proč nikdo neprověřil, jaká adresa je tedy správná a neupozornili mě na to - hlavně že tam mají kopii té smlouvy s mou adresou! Vůbec se v těch právnických věcech nevyznám, proto nevím, jak postupovat, co a kam napsat a podobně. Vím jen to, že chci, aby byl onen dluh smazán, protože zde očividně došlo k chybě ze strany O2. Dodnes mi nepřišel žádný dopis o vymáhání dluhu, nikdo nic nechce, ale dluh tam mám pořád. Brzy to bude už pět let od uzavření smlouvy a já slyšela, že promlčecí lhůta je tři roky. Jak mám tedy napsat, že je žádám o zrušení dluhu (teď myslím Télefonicu O2)? A mám vůbec šanci? Platit se mi to opravdu nechce - hlavně nemám z čeho - jsem studentka a žiji z úplného minima... |