Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Puk code - zapomenutí nebo ztráta
Celkem 453 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Puk code - zapomenutí nebo ztráta
ID vlákna: | 44 | Založeno: | |||
Autor: | Jirka | ||||
Zobrazeno: | 2415385x | Příspěvků: | 453x | ||
Hodnocení: | 1.7 [ 72x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Nestojí za řeč :)   17. Prosinec. 08 (St) - 13:40 ID příspěvku na Operátoři.cz: 993 |
Re: No dělám v O2 a musím říct, že tady ty dealery bych nakopal do prd... Sám je vyhledávám a dávám jim docela čočku, když mi dává smlouvu k podepsání tak mu řeknu, že jsem si to rozmyslel a on je pěkně nasr....... Jinak ale k věci. Jelikož nebyla smlouva uzavřená v kameném obchodě, tak máš možnost do 14 dnů od smlouvy odstopit(bez jakéhokoliv poplatku) pokud je to ale víc jak 14 dní tak je to blbý Jinak ale zkuste poslat reklamaci na tuto smlouvu, že byly poskytnuty špatné informace, nezapoměnte tam však určitě uvést kód prodejce a pokud tam je i jeho jméno. Jinak kdyby jste si pamatoval kde/kdy a v kolik jste to podepisoval tak to tam taky napište. jedná se o to aby to bylo s tím dotyčným propráno. A zároveň tedy požádejte o prominutí této pokuty. Přeji hezký den |