Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849642x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 31. Červenec. 13 (St) - 16:40 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3276 |
Re: o2 Dobry den, nevim kdy jste smlouvu podepsal. O2 ma na sve tarify 2mesice na zkousku, kdy muzete smlouvu vypovedet bez sankce. Pokud jste termin propasnul, nezbude Vam nic jineho nez zavolat na O2 a ukoncit smlouvu ale zaplatite sankcni pokutu. Pamatujte si, ze lidi kteri pracujou pro operatory, tak jim jde jen o nove ovecky a penize za Vas, ze jste podepsal smlouvu! Ze Vam nabulikoval, zese natom pracujes tobyla jen taktika jak Vas udrzet nez Vam ubehne 2mesicni lhuta pro vypoved bez sankce. Veci se resi pak uz jen s operatorem a ne stim, kdo Vam tarif nabizel. |