Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878317x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Katy Katy99seznamcz 18. Červenec. 13 (Čt) - 20:10 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3260 |
Re: Re: Odstoupení od smlouvy do 14 dní No, já právě chci jít raději na O2 provozovnu, abych měla od nich nějaký papír o tom, že to bylo zrušeno. Pokud si pouze zavolám, tak nebudu mít v ruce nic. Proto se ptám, zda si ten dokument o zrušení mám předem nachystat a zda to půjde zrušit, i když to ještě není aktivované, ať tam nejedu zbytečně. |