Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878040x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 30. Prosinec. 12 (Ne) - 13:44 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3061 |
Re: Zrušení služby (smlouvy) Dobry den, musite si zmenu u sveho tarifu o dph najit sam na www.o2.cz/dph a na sve smlouve s operatorem. Pokud se cena zmeni bez dph k horsimu mate pravo sluzbu zrusit. Operatorka Vam rekne cokoliv, jen abyste tarif nerusil. Chceto hledat a pak jednat. Jak operator zjisti ze jste hloupy a nevyznate se vtom, tak Vam rekne cokoliv! |