Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849637x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pinda pinkastseznamcz 10. Prosinec. 12 (Po) - 17:03 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3035 |
Jak ukoncit smlouvu velkého zákazníka Dobrý den za pár dní naší společnosti končí dvouletá smlouva na služby dodávané O2 a my jsme rozhodnuti že přejdeme pod jiného operátora. Má to ale háček (podle obchodního zástupce pod kterého patříme) a to že o ukončení smlouvy se musí žádat nejméně 60 dní předem od jejího vypršení. To už ale z naší strany není možné a prý tak automaticky bude smlouva obnovena i se stávajícím nastavením všech služeb. Co je na tom pravdy a dá se odstoupit bez nějaké nebo maximálně s jednoměsíčním penále které odhaduji bude děla minimální plnění tedy v našem případě cca 25 000,- KČ ? Mají vůbec nárok nám učtovat nějaké penále když smlouva regulérně vyprší a mohou ji bez předešlého varování samovolně prodloužit? Předem díky za odpověď. |