Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2877949x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Pavel   18. Listopad. 12 (Ne) - 20:31 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3004 |
Přechod od o2 k jinému operátorovi Dobrý den, našel jsem na stránkách o2 přechod k jinému operátorovi, ale nechápu jaký PUK mám zadat. Jestli to bude PUK od karty z o2 nebo z karty jiného operátora. SMS zprávy na číslo 999111 ve tvaru PRENOS XXXXXXXXXXX PPPPPPPP, kde: PRENOS - klíčové slovo X - identifikační číslo objednávky (tzv. PAC ID), které vám sdělí operátor, ke kterému přecházíte. P - PUK kód. Tento kód jste obdrželi současně se SIM kartou . Mezi slovem PRENOS, X a P musí být mezera! Děkuji |