Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850735x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
martina   8. Listopad. 12 (Čt) - 12:10 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2983 |
O2 kůl na zkoušku Dobrý den, 11.7 jsem se nechala na ulici "ukecat" dealerem ke zkoušce takrifu O2 cool na zkoušku na dva měsíce, údajně zdarma, vzal si občanku opsal si co potřeboval a pak vytočil asi O2 linku, kde jsem to měla potvrdit. Nic jsem mu nepodepisovala a už doma jsem si uvědomila že je to hloupost, od té doby mi přišly 3 faktury na 250 kč, jedna na 150 kč a čekám poslední, nejspíš zase na 150 kč (ke 31.10. je to zrušeno, takže za zbytek měsíce) . Všechno platím, ze strachu abych se nedostala na seznam dlužníků, ale jsem naštvaná jejich jednáním a chystám se na prodejnu, tak bych chtěla poradit jak postupovat abych ideálně dostala peníze zpět, protože platím ikdyž jsem nepodepsala smlouvu a navíc mi nebyly řečeny pravdivé podmínky. |