Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850889x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Adriana adrianaopicovaseznamcz 22. Březen. 12 (Čt) - 22:15 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2708 |
Nevyžádaný paušál Michale moc prosím o pomoc. Taťkovi volali bohužel už 28.2. z O2 s tím že jako věrný zákazník má nárok na mobil za 1 Kč a nabídli mu tarif NEON M s tím že první 3 měsíce bude platit pouze 300. Musím podotkout že tatka ma přesně tento tarif takže myslel žu stávající smlouva končí a chtějí ji prodloužit.Telefon mu přivezl kurýr, tatka převzal zásilku a doma zjistil že mu poslali i novou sim kartu. říkal si že pokud ji nebude využívat tak se nic neděje. Dnesk přišla faktura na staré i nové nevyužívané číslo. Dá se s tím ještě něco dělat? co případně tvrdit? Děkuji za pomoc |