Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2877663x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Iveta ivetaslepickovaseznamcz 14. Únor. 12 (Út) - 12:25 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2670 |
Dobrá rada?? Dobrý den, ráda bych popsala situaci ve které se nachází moje maminka-důchodkyně. Má paušál na jedno telefonní číslo,které platí,ale v této době ho se ho už bojí i využívat,protože jí chodí vyučtování na velké částky a za služby,které ani nevyužívá. Ke všemu jí po telefonu nabídli nějaký nový telefon se sim kartou. Krásně jí to v telefonu podali a než se nadála,tak kývla na co neměla. Takže v této chvíli má 2 telefonní čísla z toho jedno nevyužívá vůbec,má ho schované v šuplíku a platí na něj 315Kč a na tom druhém ač volá omezeně,jen v nejnutnějších případech (raději jí voláme my)platí většinou přes 1000kč. Z O2 se s ní nikdo o tom nechce bavit,takže nevíme jak dál. Měli by jste pro nás nějakou dobrou radu,jak se zbavit obou čísel nebo aspoň toho jednoho a ten druhý paušál snížit na minimum. Z minimálního důchodu se dostala do tíživé situace a nevíme kudy kam. Děkuji moc za radu. |