Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2873873x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Zdenka   24. Leden. 12 (Út) - 18:59 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2647 |
zrušení tarifu O2-odstoupení od smlouvy Jako zákazník je vedená firma,která již 10 let neexistuje.Služby sim karty využívám jako soukromá osoba.Nyní chci zrušit tento tarif,ale nemohu,prý to může jenom firma.Je v této situaci výhodnější nahlásit ztrátu mobilu a musí se dokládat protokol od Policie?Nebo jak z toho vybruslit ? |