Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2875762x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Prodigy   6. Leden. 12 (Pá) - 21:00 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2613 |
O2 kůl Ahoj, syn si aktivoval přes mobil O2 kůl. Původně měl Go kartu. Bohužel si to aktivoval už v srpnu 2011. Poštou přišla smlouva, kterou nepodepsal. O2 tedy nemá podepsanou smlouvu, ale jen údajně nahraný hovor a jeho číslo občanky a rodné číslo. No a teď hlásí operátor, že má dluh 750,- Kč. Zajímá mě když zruším tarif jestli si dovolí vypálit mu pokutu. Chytráci nechtějí zrušit tarif dokud nebude zaplacen dluh. Smlouvu v ruce nemají, tak přemýšlím, že s nimi půjdu do soudního sporu. Už jen z principu. Ještě jedna otázka. Myslíš, že ten jeho hovor mají skutečně nahraný? Dík za odpověď |