Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850769x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Libuše meryl09seznamcz 17. Prosinec. 11 (So) - 16:02 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2593 |
sim karta Dobrý den. Mám doma ze staršího telefonu od O2 vyndanou sim kartu, ale jelikož jsem tuto kartu vyndala a delší dobu nepoužívala, zapoměla jsem pin. ale tel. číslo mám zapsané to vím. je to číslo původně na manžela, ale protože používá jiné tel. číslo od zaměstnavatele, tak karta leží. Když by ji chtěl opět použít a neví pin, jak má postupovat. Musí na O2 a co dál? děkuji, telefon je sice starší 3510i ale je držák. opět se kněmu vracím ale mám svoji sim kartu, tak to nevadí, ale nemám manuál k použití tohoto staršího Nokia 3510i, myslíte,že se dá ještě někde sehnat, přišli jsme o něj při stěhování. Děkuji Vám. hezký den pŠramková Most |