Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850625x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petr PetrosBartikemailcz 14. Prosinec. 11 (St) - 17:04 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2583 |
Tarif NEON Dobrý den, 13. prosince jsem na městě potkal kurýry od O2, kteří mi nabídli tento tarif myslím že na měsíc zdarma, řekl jsem si že to vyzkouším a třeba mi to bude vyhovovat, doma při důkladnějším srovnáváním s mým nastávajícím tarifem mi nevyhovoval... chtěl bych to zrušit, volal jsem na infolinku 800 02 02 02 a ted čekám až se jim tam to číslo asi \"zaregistruje\" a pak že se to bude moct zrušit a bude od toho klid. Na internetu od par lidí jsem četl že po nich chtěli náký poplatky za zrušení učtu atd.. tak by mě zajímalo jestli kolem toho bude ještě víc problému. (sim kartu jsem ještě nepoužil a ani nehodlám jí použít)...... Děkuji za odpověd |