Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849636x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jiřina jiraboemailcz 23. Listopad. 11 (St) - 14:47 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2542 |
zrušení smlouvy u O2 Dobrý den, prosím o radu v asi neřešitelné situaci, kdy jsme chtěli přejít k jinému operátorovi a O2 vše zdrželo a dělá naschvály - lze z toho ven? Manžel má u nich uzavřenou smlouvu na 2roky - její platnost končila 22.11.2011. Jelikož dne 21.11.2011 odjel do lázní, tak aby neprošvihl termín, podal žádost dne 14.11.2011 o zrušení a přenesení čísla. Do 22.11.2011 se nic nedělo, až toho dne obdržel výzvu k úhradě záruky na pokutu (vystavenou a splatnou 15.11.2011, doručenou nám 22.11.) Poté zjistil, že pokuta je za to, že žádost o zrušení podal brzo, proto mu napařili pokutu, žádost zamítli (o čemž nás jaksi vůbec neinformovali), do konce platnosti smlouvy pokutu neuhradil (nemožné časově) a novou žádost o zrušení nepodal, takže se mu smlouva automaticky prodloužila o další dva roky. Sprosťárna jak hrom, je nějaké řešení? |