Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850148x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 4. Listopad. 11 (Pá) - 11:57 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2503 |
Re: Tarif O2Relax Dobry den, na zmenu tarifu ma operator pravo a to v pripade,ze Vam skonci zavazek ze Vas prevede na jiny mene vyhodny,nebo Vam necha ten stavajici. Posledni dobou O2 nechava tarif stejny i po skonceni smlouvy. O2 se Vas snazi prevezt na nejaky tarif ktery neni tak vyhodny a to uctovanim 60+60 jak je jejim zvykem. Pokud jste s tarifem spokojena,tak tarif nemente ani po telefonatech s O2. Pokud na fakture uvidite zmenu tarifu bez Vaseho vedomi,podejte u O2 stiznost a oni sou povinni tarif okamzite vratit naten puvodni,ale jestli se neozvete pak mate uz smulu po nejake dobe. |