Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849690x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Lůca   8. Srpen. 11 (Po) - 10:44 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2393 |
jak zjistit jaký mám nastaven tarif Potřebovala bych vědět, jak zjistím jaký tarif mám na mobilu nastaven. Jsem u o2, smsky mám za 1,90,- ale nevím kolik mě stojí volání/min. když zavolám na o2, poslouchám automat, dostala jsem se k volbě nastavení tarifu, a pak jsem slyšela váš stávající tarif je... a to jsem nerozumněla...když řeknou váš stávající tarif je (to znamená jako že jsem si tarif změnila, nebo, se jedná pořád o ten samý, co jsem měla nastaven? )už tomu nerozumím |