Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2878074x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Stana sten75seznamcz 3. Srpen. 11 (St) - 12:24 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2382 |
špatný signál Dobrý den, máme problém ze signálem v objektu firmy.Dříve 6měsíců nazpět byl signál 100% teď je to již 6měsíc co musím vycházet z objektu ven abych se mohl dovolat.Jiní operátoři tu problém ze signálem nemají.O2ˇmi zdělilo že zesilovač signálu nám nedají máme si ho pořídit na vlasní náklady.Můžeme ze smluvy která nam ještě 1rok trvá odstoupit aniž bychom platili pokutu za odstoupení? Děkuji.. |