Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883400x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petr   24. Červen. 11 (Pá) - 23:57 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2305 |
Re: Re: Data Koupil jsem si dnes nový mobil a když jsem do něho dal simku a pustil přišla mně hned SMS od o2 (neměl jsem aktiv. češtinu) a tak jsem v neznalosti asi potvrdil, pak přišli další dvě SMS - 1. že mi aktivovali MMS a druhá internet v mobilu.Nic jsem nechtěl!! Teď jsem poslal tu deaktivační SMS a přišlo mi, že balíček bude po vypršení deaktivován.Jak zjistím jestli nemám aktiv. ještě něco jiného, popř. na co si mám dát pozor?? ( ten profil internetu na vypnutí intern. v tel. jsem v menu Nokie 7020 nenašel). Předem moc dík za odpověď. |