Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2879713x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 16. Červen. 11 (Čt) - 16:11 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2292 |
Re: Dotovaný telefon bez změny tarifu Dobry den, s novym telefonem nemusite mit strach ze budete muset vymenit novou simku nebo tarif,akorat budete muset prodlouzit smlouvu o 2 nebo 3roky ale sluzby ktere mate aktivovane Vam zustanou. Jen pokud byste zrusily sluzbu volej domu zdarma tak uz by nesla aktivovat znovu. A zalezi taky jaky tarif mate aktivni,pokud byste musely prejit na nektery z jejich novych tarifu tak tam uz sluzbu nemuzete vyuzivat. Musely byste si domluvit s operatorem ze jste spokojena s tarifem ktery mate, a ze tam mate aktivni tuhle sluzbu a nechcete o ni prijit. |