Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849899x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Honza whoevercentrumcz 16. Červen. 11 (Čt) - 11:19 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2290 |
Dotovaný telefon bez změny tarifu Dobrý den, přítelkyně má u O2 velmi starý tarif s přidanou službou "Volej domů" nebo něco podobného - za malý paušál (asi 150,- měsíčně) volá na tři čísla zdarma. Tato služba už se nenabízí. Přítelkyně má cca 4 roky starý telefon a ráda by nový, dotovaný (Mobil+, 2 roky prodloužení smlouvy), ale máme strach, že přijde o službu Volej domů. Na stránkách O2 to vypadá, že při žádosti o nový dotovaný mobil se "přechází" na novou smlouvu, kde už Volej domů nepůjde aktivovat. Nebo lze nějak získat dotovaný mobil a zůstat kompletně u staré smlouvy? A jak? Děkuji mnohokrát! Honza |