Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883402x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
ceppellin ceppellinseznamcz 12. Duben. 11 (Út) - 17:29 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2209 |
zruseni sluzby Dobry den, ke dni 28.4.2011 mi konci smlouva s operatorem O2,jenze pres veskerou snahu se domluvit na ukonceni poskytovani sluzeb a ziskani tolik potrebneho kodu ke zruseni,jsme se nedohodl z duvodu prehazovani si me mezi operatorem a znackovou prodejnou O2.V prodejne jsem byl jiz 2x a na operatora jsem volal 4x ,z toho 1x ze zahranici kdy mi bylo receno at si zavolam jindy ze momentalne tam neni nikdo kompetentni.Jsem u tohoto operatora jiz 15let,ale i po tolika letech mam duvodu ke zruseni sluzeb mnoho,jen nevim jak,kdyz se mnou vlastne nikdo vazne nekomunikuje.Diky za radu |