Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849907x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Roman modrookyyseznamcz 30. Září. 10 (Čt) - 10:00 ID příspěvku na Operátoři.cz: 2026 |
Výpověď smlouvy po 2 měsíční zkušební době V červnu jsem se nechal po telefonu od operátorky nalákat na převod z kreditu na paušál. Během 2 měsíční zkušební doby jsem podepsanou smlouvu zpět neodeslal, v domění že mi nová služba NEON nebude bez podpisu aktivována. Rád bych věděl, jak z toho ven, když jsem vlastně nic nepodepsal a služba mi nevyhovuje. Mohu třeba pohrozit tím že zruším veškeré služby od O2 které využívám(internet, pevná linka)?? Děkuji za odpověď |