Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849763x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Petra Dee123456seznamcz 20. Srpen. 10 (Pá) - 21:23 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1978 |
Při spuštění internetu v mobilu se mi objeví neočekávaná chyba Dobrý den, koupila jsem si dotykový telefon Samsung Diva jsem s ním velice spokojena a už 4 měsíce jsem používala internet od O2 s novou simkartou. Teď mi stále týdně odečítají poplatek ale když internet spustím objeví se mi neočekávaná chyba. Nevíte někdo co s tím? |