Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2874893x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tomáš tkostkavolnycz 14. Srpen. 10 (So) - 22:07 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1960 |
Výpověd telekomunikačních služeb Dobrý den, prosím o radu. Momentálně mám O2 tarif kul a 6.10.2010 mi končí účastnická smlouva. Jak to půjde, rychle od O2 pryč a přecházel bych k Vodafonu. Své číslo bych si chtěl ponechat. Kdy mám podat výpověď, k jakému datu, aby prostě po 6. říjnu už nemusel s O2 nic řešit a ještě jim platit nějáké faktury za období po 6 říjnu? Volal jsem na infolinku O2, bylo mi řečeno, že výpověď musím podat až v říjnu, jelikož jsem si od nich bral při podpisu smlouvy telefon a platil bych pokutu, kdybych výpověď podal dřív. Ale přeci když podám výpověď až v říjnu, tak ještě celý měsíc zatáhnu, protože výpovědní lhůta je měsíc ne? Tak buď zaplatit pokutu, nebo potom ještě jeden celý měsíc? Je nějáká možnost to udělat tak, aby prostě k 6. říjnu mi skončila smlouva a simkartu mi převedli na předplacenku? Z předplacenky by už přeci nebyl problém k Vodafonu přejít. Prosím o radu, jak to mám udělat, aby přechod byl nějak tak postupný a hlavně abych O2 nemusel už nic zbytečně platit. Děkuji |