Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849609x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Mili kocvrlichovaseznamcz 4. Srpen. 10 (St) - 16:17 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1936 |
Prosím o radu ke zrušení smlouvy V srpnu 2009 jsem si koupila nový dotovaný telefon i s novou smlouvou na 36 měsíců,s tím ,že po dobu dvou let budu mít minimální plnění na 750 kč. Jelikož jsem uzavřela u jiné společnosti smlouvu ( výhodnější ) chtěla jsem se zeptat jak je to s placením smluvní pokuty.. tady se dočítám že je to 150,- kč a mě bylo řečeno 250,- kč...částka je 6.750,- hroznýýýý jak to teda je ??? Když čtu o výpověd. lhůtě 30 dní tak je to opravdu jen tahání peněz navíc ach jo co mě čeká.. smlouva se s vámi napíše během 5minut, ale potom ??????????? moc děkuji za odpověd a radu. J |