Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850941x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Martin   15. Červenec. 10 (Čt) - 15:55 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1894 |
zrušení internetu Dobrý den, mám problém přišel mi dnes domu účet za telefon a měl jsem tam psáno že za 43 (10min.bloků) jim dlužím necelých 800 bez DPH, tak se chci optat co to znamená? jako že jsem byl 430minut na internetu?...to si snad dělají srandu nevím totiž, že bych tam vůbec byl, používám maximálně Wifi připojení což je zdarma a navigaci, kterou tam mám svojí od úplně jiné společnosti, která nevyužívá vůbec připojení k internetu. Když jim pošlu sms na zrušení internetu v mobilu, odepíšou: Balíček je již deaktivovan. Nelze deaktivovat opakovaně. Po vypršení platnosti aktuálního balíčku nebude provedena jeho obnova.....Nevíte co s tím? |