Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849745x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 8. Červenec. 10 (Čt) - 16:43 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1873 |
Re: Re: iPhone v zahranici Dobry den, tak to Vam opravdu nezavidim takovy velky problem. Prvni vec je, za jste si mel vymazat z tel. celkove nastaveni pro pristup k internetu tzv. profil internetu aby se zamezil celkovy pristup k internetu. Druha vec je, ze operator Vas mel upozornit formou sms nebo zablokovat sluzby pri zvysujicimu se uctu za telefon. A treti vec, operator muze zamlcet Vas hovor snim ale mel jste si cely hovor s operatorem nahrat a pri spojeni s operatorem mu sdelit zesi hovor nahravate pro vlastni potrebu,ktery byste ted mohl pouzit. Bohuzel se priznam, ze v takove situaci nevim jak pomoct, pokud Vam nepomuze ani telekomunikacni urad coz vim ze ne, protoze drzi basu s operatory! tak to dejte k soudu ale bohuzel nemate nic v ruce zadny dukaz vubec nic takze tobyste prohral, ale zkuste to protoze platit tolik za tel. je nehorazna drzost od operatora! Drzim Vam palce!!! |