Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2850846x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Zdenek todabecentrumcz 8. Červenec. 10 (Čt) - 15:16 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1872 |
Re: iPhone v zahranici Potreboval bych poradit. Na podzim minuleho roku jsem byl par dni v Nemecku. Presto, ze iPhone pouzivam pouze na volani a sms, prisla mi faktura za internet cca 7000 Kc. Zavolal jsem O2 a ochotne mi tuto castku slibili odecist po zaplaceni celeho uctu. Krome toho, ze jsem tyto penize nikdy od O2 nedostal, stalo se neco podstatne horsiho. V Lednu letosniho roku jsem byl 14 dni v Shanghai. Pred svym odlete jsem zavolal O2 aby mi, po zkusenostech z Nemecka vypnuli prijimani internetu (myslim, ze se to nazyva GPRS). Operatorka me ujistila, ze se nemusim obavat, ze mi to vypnou. Bohuzel, povedlo se jim to vypnout az za 10 dni, cimz dalsi ucet za internet byl 150000 Kc (nuly jsou v poradku). Tuhle castku uz odmitaji odecist. Obratil jsem se na Telekomunikacni urad, kde jsem se dozvedel, ze O2 zapira, ze bych nekdy volal. Muzete mi prosim poradit na koho se obratit se zadosti o pomoc? Dekuji. |