Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2873501x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Edita meldy16seznamcz 18. Únor. 10 (Čt) - 11:51 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1705 |
Re: O2 Internet v mobilu na měsíc zdarma Zdravím Vás :) Mám takový dotaz. Jednou jsem totiž O2 nalítla na takovou blbost..totiž .. Když jsem dostala nový mobil, tak jsem ho 'zkoumala' apod :D Našla jsem jednu aplikaci Track ID (rozpoznávání hudby)... psali, že je to zdarma, že se bude platit jen při přenosu nějakých dat. Já jsem si myslela, že asi data nepřináším a neustále jsem tuto aplikaci využívala. Ale když mi po měsíci přišel účet, vyvalila jsem oči. Měla jsem doplatek něco přes 1.200 Kč ... bylo to teda nemilé překvapení. Okamžitě jsem s tím sekla a proto si od té doby dávám na všechno pozor. Ale nedavo jsem se dozvěděla jednu docela šikovnou věc. Že jako zákazník O2, mám Internet v mobilu na jeden měsíc zdarma. Včera jsem poslala SMS k aktivaci a přišla mi od O2 SMS, že už mi to aktivovali. Teď tam surfuju, chodím na různé stránky jako normálně na PC (Facebook, Seznam atd atd.), ale mám strach, jestli to není zase nějaký podvod. Jestli zase náhodou nepřenáším nějaká data atd. Proto se Vás chci zeptat, kdyby jste byl tak hodný a řekl mi co a jak :) Děkuji předem :) |