Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849740x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tereza Vavrova vavrovaterezaseznamcz 28. Prosinec. 09 (Po) - 19:13 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1677 |
Re: O2 uplne na hovno Ahoj,prosim te mam strasny problem s O2,byvaly pritel si me nechal zaregistrovat na O2pausal,ja ten pausal pouzivala 4roky a ted sem ho rusila v 9mesici kodem co mi poslali,tak sem tam volala a dala jim ho a pausal mneli zrusit do konce listopadu,teda pokud maji vpovedni lhutu 2mesice,simku mam odpojenou,pocitala sem,ze zaplatim posledni fakturu za obdobi 20.11 do 30.11,ale ne do 20.12 a jeste ke vsemu mi poslali slozenku na 800kc,a to jako nevim za co kdyz to v listopadu melo koncit a kdyz volam na operatora,tak jeden chce jen adresu na koho je to registrovany,to beruale dalsi debil chce jeho rodne cislo,je docela nefer platit neco kdyz mi ani nechteji vysvetlit proc vlastne platim tolik!Zkus se mi prosim te co nejdriv ozvat!Tereza |