Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno O2 Zákaznická čísla
Celkem 175 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » O2 Zákaznická čísla
ID vlákna: | 56 | Založeno: | |||
Autor: | Tomas | ||||
Zobrazeno: | 1002693x | Příspěvků: | 175x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 185x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Eva   16. Září. 09 (St) - 22:01 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1541 |
Re: Re: 8-týdení zkušební lhůta Ty budeš asi patřit k těm dealerům co?Nabízíš,ale pravdu neřekneš.Zákazník si to může vyzkoušet na dva měsíce bez smluvní pokuty,ale pak stejně musí podstoupit měsíční výpovědní lhůtu.Pokud by to však rušil do 14 dní tak neplatí faktury ani pokutu.Musí však na značkovou prodejnu a tam na daném formuláři to vyplnit.Prodejna to odfaxuje žádost se zpracuje a zákazník má paušál zrušený bez sankce a měsíční výpovědi.Kvůli takovým jako ty musíme řešit 30 minutové hovory se zákazníky a ostatním se ozývá,že jsme zaneprázdněni.My nemáme čas si dojít ani na WC.Máme dvě minuty aby jsme to zadali do systému a hned řešíme dalšího podvedeného zákazníka od dealerů.Vy se nezastavíte ani před tím,když jsou lidé staří a nemocní a své objednávky jim vecpete co?No hlavně že můžeš v klidu za těch pár kaček klidně spát.Doufám,že vám to brzy skončí |