Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno O2 Zákaznická čísla
Celkem 175 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » O2 Zákaznická čísla
ID vlákna: | 56 | Založeno: | |||
Autor: | Tomas | ||||
Zobrazeno: | 996535x | Příspěvků: | 175x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 185x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Tarzan   15. Květen. 09 (Pá) - 16:26 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1312 |
Re: Pro ty co nevědí, nebo se jim nechce hledat. tak mi poradˇ kde se se mnou budou bavit.mám zvýhodněný tarif přez firmu kde pracuji,číslo je mé soukromé(bývalá Go-karta)platím formou souhlas s inkasem tzn.každý měsíc si strhnou kolik mám provoláno za min.měsíc.ale od ledna mají lhůty splatnosti2-3 měsíce.ale systém tak debilní,že když si to nestrhnou následující měsíc tak pak už jim to nejde.kdyz si to nestrhnou následující měsíc přijde mi upomínka že dlužim(stalo se za leden-omluva,prý nový software)za unor si v poho strhli v březnu,ale za březen už v dubnu ne,tak čekám upomínku že jsem dlužník.na *88 neoomůžou-je to firemní číslo.na 800203203 a*77 taky nic-nejem pro ně kontaktní osoba za firmu.na 2maily kde jsem udal všechny své udaje(vč.ID,tel.čísla i E-mail mi odpověděli at jin npošlu své tel.číslo(!)že mne bude kontaktovat operátor-a nic.na prodejním a kontaktním místě(kde jsem uzavíral smlouvu)nepomohli,slečna se málem rozbrečela,že na ní celý den zákazníci křičí-SE NEDIVIM.taková velká firma a takový velký bordel.nikdo nepomůžeže mám dostatek peněz na učtu a nepřekročil jsem limit paušálu je samozřejmé.bych chtěl dostat do rukou toho dobře placeného manažere který je za to zodpovědný.JE TO BANDA IGNORANTŮ |