|
Č. |
Přispívající |
Zpráva (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější) |
1. |
nas*any obcan
21. Listopad. 11 (Po) - 16:59
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2526
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Opakující se neoprávněné účtování Bacha na VF - jsou to zloději a nejsou zjevně schopni technicky ošéfovat svůj systém. Případ: několikrát jsem rušila Skupinová volání za 200,- /měsíc. Nikdy jsem je nechtěla, nikdy je neaktivovala, ale kupodivu, vždy se naúčtovala částka znovu!
Nyní jsem zjistila, že přestože jsem toto několikrát rušila, v posledním vyúčtování je to opět. Prohlédla jsem si i vyúčtování předchozí (byla jsem v zahraničí a platila dost vysokou částku, takže jsem faktuře nevěnovala přílišnou pozornost), no a samozřejmě, taktéž - naúčtovaná "zrušená" služba za 200,-.
Takže bacha, jsou zlodějský kur*y a zřejmě zkouší, co to dá, zda si blbej zákazník něčeho všimne. Mám jich plný zuby a půjdu od VF.
Je to banda podvodníků. |
|
2. |
Honza
3. Prosinec. 11 (So) - 09:41
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2553
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Dobrý den,
jistě se jedná o technickou chybu. Skočte si prosím na prodejnu Vodafonu nebo volejte *77 a vše se vyřeší. Problém s účtováním neaktivované služby je opravdu možný, ale lze jej vyřešit bez větších potíží. Seznam prodejen najdete zde:http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/kontakty/vodafone_prodejny/ |
3. |
Marek
17. Únor. 12 (Pá) - 09:43
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2685
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Honzo, bež s takovou radou do PRDELE. VODAFON JE ZLODĚJ. |
4. |
Kokoti
7. Červen. 12 (Čt) - 20:37
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2779
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Kokoti Marku ty běž s tím tvým příspěvkem do prdele! Všichni, kterým vadí tyto chybičky ať přejdou na předplacenku. Podle mě lepší ne paušál, pokud máte hodně známých u VF. |
5. |
Vaclav
24. Červenec. 12 (Út) - 23:51
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2838
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Opakující se neoprávněné účtování      - Reakce na příspěvek č. 1 Bohuzel je to pravda. Od září 2011 máme ve firmě 9, nebo 10 dobropisů. A nejde o malé částky, i přes 8.000 Kč za měsíc. Samé chyby ve vyúčtování Tu se zapomenou u tarifu odečíst volné minuty, jinde se účtuje volání v rámci firmy, které mělo bát zdarma v plné palbě přes 6 Kč za minutu, účtují se zrušené služby, nebo prostě některé služby nejdou zrušit i přes x telefonátů. Tu a tam nám přijde SMS o vyúčtování zcela cizího čísla a celých zákaznických účtů a operátor si stím neví rady a tak nabádá, abychom si takových zpráv nevšímali. Poslední reklamaci nebyli schopni vyřešit za 4 měsíce, neustále ztráceli záznamy o reklamacích, nedokázali dohledat telefonáty v té záležitosti, po 2 měsících si vyžadovali dalších 30 dnů na prošetření a po dalších 2 měsících nevěděli o tom, že se něco reklamuje. Operátorovi na lince ujedou nervy a řekne \\\"vy chcete pořád něco reklamovat\\\". Nakonec jsem podal žalobu k ČTÚ a světe div se, Vodafone vyřídil vleklou reklamaci za 5!!! dnů. A to vč. doručení zprávy poštou. Najednou to šlo.
Aby toho nebylo málo, v posledním čase, cca 1 - 1,5 měsíce se silně zhoršil signál Až tak, že na zapnutý mobil se není možné dovolat.
Už to ale neřeším. Zákazníkem Vodafonu jsem byl 11 let a přecházíme komplet s celou firmou k O2. |
6. |
Faze
24. Červen. 20 (St) - 10:49
ID příspěvku na Operátoři.cz: 7547
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Už jenom kvuli cenám a způsobu účtování odcházím po letech..Jsou to nenažrané hovada!!!!! Pořád ubírají služby tudíž zdražují!!A smlouvu nechci díky už jsem vyléčený 😂Jako bonus dostanete celodenní výpadek.. Věčně něco nefunguje!!! Takže pápá nebudu vaším sponzorem .....Beru si číslo a mizim k opencall...Prasata fakt |
|