Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken Vodafone, vlákno Zablokovaná SIMka
Celkem 58 příspěvků. Přidat nový příspěvek
Vodafone » Zablokovaná SIMka
ID vlákna: | 26 | Založeno: | |||
Autor: | Operátoři.cz | ||||
Zobrazeno: | 590370x ![]() |
Příspěvků: | 58x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | ![]() |
Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Ostravák city ![]() ![]() ![]() 23. Únor. 16 (Út) - 16:25 ID příspěvku na Operátoři.cz: 5965 |
Re: dotaz Jste-li postpaid zákazník (máte měsíční vyúčtování), tak vyúčtování lze zasílat emailem zdarma nebo složenkou s výpisem za cca 20 - 30 Kč, ale většina postpaid zákazníků je vedena v sekci Můj účet, lze si zavolat na *077 a spojit se s operátorem, který si Vás v rámci bezpečnosti ověří a sdělí přístup. Bezpečnostní pravidla znám, ale nebudu je zde ventilovat, jistě chápete proč.. |